08.10.2013, 23:36 | #701 (permalink) |
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Noted, I'll check when I come back.
Xeno
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09.10.2013, 11:35 | #703 (permalink) |
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What he means in the 'one up the spout', the loaded round, is lost when you respawn, but your reloads - the ones in your backpack respawn as expected. Now, Champy - let's leave him alone while he's on holiday. You wouldn't pester a man while he's on holiday would you? Oh, wait...... |
09.10.2013, 14:08 | #704 (permalink) |
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UAV-Operator
@Zar-Bomber danke für deine Antwort, aber das mit dem UAV-Vehicle nicht als "empty" sondern als "bluefor" zu nehmen ist mir bekannt und funktioniert auch hervorragend wenn ich in einen leeren Editor einen UAV-Operator setzte mit den entsprechenden UAVs, nicht aber in der Domination! @Xeno jo in der neuen Domi hab ich auch schon probiert mit dem Darter im MHQ-Menü, ist aber leider nicht das selbe den UAV-Operator als eigenständiger Slot zu nutzen. Da ich auch gerne die Stomper und besonders den Greyhawk nutzen möchte , so wie es die Amis heutzutage in Afganistan mit der Predator-Drohne tuen. und noch ne "dumme Frage" hat nichts mit den UAV-Operator zu tuen und vielleicht auch nichts mit der Domination liegt vielleicht an A3, ich vermisse beim Medic "build Medic Tent" und beim Engineer oder Reperaturspeziallist "build Farp" so wie in Arma2. Oder hab ich Arma3 noch nicht richtig gecheckt ????? |
09.10.2013, 18:05 | #705 (permalink) |
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http://forums.bistudio.com/showthrea...GAIskill/page7 Is yours still working as ours still shows 1 skill Thanks Champy |
09.10.2013, 19:26 | #706 (permalink) |
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Black respawn-screen confirmed problem are with VASbox/respawn.
So now for another problem - the disapearing wrecks are fixed - damn nice.. But the wreckchopper gets destroyed by the firedamage from the wreck. This still occours when wreck have burned out - simple repro - go close to a burned out wreck and you die. Will a longer distance between wreckchopper and attached wreck fix this? Edit: On further testing it seems that burned out vehicle wrecks are ok. But the buzzard burned out wrecks is destroing the wreck chopper. Have not yet tested the chopper wrecks. Geändert von [HUD]Dorph (09.10.2013 um 20:38 Uhr). |
10.10.2013, 07:57 | #710 (permalink) |
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Told ya Three chars caused the problem... the allDead command which I've used for deleting dead AI units is also returning not alive vehicles in Alpha3. And so also dead vehicles, including side mission wrecks, were deleted too. Luckily there is now a allDeadMen scripting command. I'm aware of it but I have not found a way to delete the fire or the burning effect yet. If somebody knows how to do this tell me. Xeno
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10.10.2013, 12:11 | #711 (permalink) |
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This is excellent news! Can you give as a snippet of code for a patch in lieu of a P version? |
10.10.2013, 21:01 | #714 (permalink) |
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Hi all;
does someone else get this error somteimes: http://i41.tinypic.com/2z7l8br.jpg ? it is file: moveis.sqf line 9 regards, Xares |
10.10.2013, 22:22 | #715 (permalink) |
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http://community.bistudio.com/wiki/formationMembers if that helps... Any particular time it happend? Thanks Champy |
11.10.2013, 01:51 | #716 (permalink) |
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Open up x_client\x_f\fn_beam_tele.sqf and replace the 0 parameter in Code:
0 spawn FUNC(moveai) Code:
if (GVAR(with_ai) && {alive player} && {!__pGetVar(xr_pluncon)}) then {[] spawn FUNC(moveai)};
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11.10.2013, 14:31 | #718 (permalink) |
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Thx Xeno,
Done ! No errors with moveai.sqf line 9 so far. @Champy_UK Any particular time it happend? Yes , I happens when teleporting from base to mhq or back but Xeno sort thing out already (see his post above). cheers, Xares |
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domination, domination arma³, opa xeno, terpmussbwmodmachen, xeno dominus est, xeno wechseljahre, xeno weibliche hormone, xenoichwilleinkindvondir, xeno_goes_feminin |
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