25.09.2013, 16:22 | #581 (permalink) |
Registriert seit: 14.06.2009
Beiträge: 19
|
Hoffe ich bin hier richtig, es geht um die co40_Domination_2_99_bluf Arma 3 auf Altis!
Folgendes Problem haben wir festgestellt, wenn man in den Parametern was verändert landet man beim Start der Mission im Spectating mode. Hinzu kommt das man keine Anti Air Waffe für die Infanteristen hat, es fehlt glaube ich die Titan launcher davon gibt es 2 varianten einmal für anti Tank und einmal für Anti Air . Wie gesagt bei der co40_Domination_2_99_bluf ist es fast nicht zu schaffen eine Main oder Sidemission ein zu nehmen , da man die Helikopter nicht zerstören kann. Hoffe dieses wird noch gefixt, den ohne eine funktionierende Domi geht mal garnicht ;-) Gruß Tartar |
25.09.2013, 17:35 | #584 (permalink) |
Registriert seit: 14.06.2009
Beiträge: 19
|
Xeno habe diesen Link hier vom Rockhound bekommen und dort die domi geladen .
https://skydrive.live.com/?cid=e68a9...B004CD87BD!948 Und die domi ist eine von dir Versions nr. ist glaube ich co40_domination_2_99m_bluf Wie schon geschrieben AA laucher Titan fehlt und die RPG kann keine Flugabwehr mehr nutzen und wenn man in den Parametern z.b. mehr ziele auswählt landen alle Spieler im Spectating mode. Tiberius und nein spielen ohne Addons Arma 3 und es ist eine original Xeno Domi glaube sogar die Neuste Version die 2.99m. LG tartar Geändert von tartar (25.09.2013 um 17:40 Uhr). |
25.09.2013, 21:29 | #587 (permalink) |
Registriert seit: 13.04.2003
Beiträge: 761
|
Xeno das mit dem Missionsstart und dem Spectating mode hatte ich auch schon oft und auch bei der letzten Version.
Ich versuche das die nächsten Stunden nochmal zu reproduzieren. Evtl. kann ich dann auch schon sagen, warum das ausgelöst wird. |
25.09.2013, 22:05 | #588 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Dann bitte Repro hier posten, habe momentan keine Idee wieso Spectating automatisch angehen sollte... ab 14.10. müsste ich theoretisch wieder Zeit haben und schaue es mir an...
Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
26.09.2013, 07:46 | #591 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Da ist kein Passwort drauf... @Tankbuster If it just was the flying artillery... but there is extreme tree morphing and lighting is now completely messed up... (posted already in another thread): Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
26.09.2013, 08:24 | #592 (permalink) |
Registriert seit: 29.07.2013
Beiträge: 96
|
Its voodoo magic, hovering arty and weird lights.... could be DAY Z 2035 Arty issue is apparently fixed... GUBA did it Geändert von Champy_UK (26.09.2013 um 08:29 Uhr). |
26.09.2013, 09:22 | #593 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Good to know. Hopefully my friend zGuba is able too fix much more issues Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
26.09.2013, 10:21 | #594 (permalink) |
Registriert seit: 29.07.2013
Beiträge: 96
|
Did i get it wrong... was early in the morning Also think the runway lights are being looked at too, im just glad the ammo box issue has been addressed per next dev release:P Quick question, whilst i appreciate that we can add the Guerrilla factions to the 'Allmen' lists in preinnit, do you have any plans to add these in as separate factions/lists? and also i know that we can side opfor and independents together, but we did notice that the all clear for the main targets only looks for one side and not multiples?? Is that correct and is it possible to have the all clear for any side associated with the Main opposition too? Thanks Champy |
26.09.2013, 10:34 | #595 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
The guerrilla faction is only for the TT version. If you want make a normal version which uses OPFOR and GUER as enemies you have to create two triggers and make some other adjustments for example in the following code: Code:
_tsar = ["(X_JIPH getVariable 'd_mt_radio_down') && {d_side_main_done} && {(X_JIPH getVariable 'd_campscaptured') == d_sum_camps} && {('Car' countType thislist <= d_car_count_for_target_clear)} && {('Tank' countType thislist <= d_tank_count_for_target_clear)} && {('Man' countType thislist <= d_man_count_for_target_clear)}", "0 = [] execVM 'x_server\x_target_clear.sqf'", ""]; GVAR(current_trigger) = [_current_target_pos, [_current_target_radius + 50, _current_target_radius + 50, 0, false],[GVAR(enemy_side_trigger), "PRESENT", false], _tsar] call FUNC(CreateTrigger); Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
26.09.2013, 10:40 | #596 (permalink) |
Registriert seit: 29.07.2013
Beiträge: 96
|
Thanks will look into that. We have kept back the Independents for use as the island patrol. We have the APC, strider and also the pickups in the group chosen so we get a nice variety of the pain in the arses :P Then also the resistance factions for side missions too. So we can involve as much as we dare to May i say its nice to have you around more and please dont feel so down on the game, and let it put you off As without your Domi, the game to us would be nothing I have noticed and not sure if its YAB but the titan launchers seem to loose the loaded rocket on respawn also i think applies to launchers in general, Nlaw too. I do try to use the rifle to back pack every now and then. Sometimes it works and other times it can loose sights and muzzles. Its such a shame as thats a neat feature i would like to use. As having a ABR and a little smg is cool I know its not high priority but little bits like that make Domi for me TIA Champy Geändert von Champy_UK (26.09.2013 um 10:53 Uhr). |
26.09.2013, 11:59 | #597 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
I quote a post from BIF which describes the current situation quite good: Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
26.09.2013, 12:51 | #598 (permalink) |
Registriert seit: 29.07.2013
Beiträge: 96
|
I hear you and feel lucky that this is all new to me. For others its not so good. We are playing at the moment and i resurrected the SM50 Artillery battery and for some reason it wont clear. Cannot see why?? Big fun though And definitely dont have any targets left Is it picking up on the arty obs at main target too? Is that how its supposed to be? Champy Geändert von Champy_UK (26.09.2013 um 13:04 Uhr). |
26.09.2013, 15:26 | #599 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
No idea, it just adds a killed eventhandler to each artillery vehicle which increases a global variable by one and a loop checks if the global variable has reached the number of spawned artillery vehicles. It's the same code which works perfectly fine in OA... probably the killed EH does not fire for the artillery vehicle Any RPT entries? So normally all you have to do is to blow up all artillery vehicles and that should end the mission. Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. Geändert von Xeno (26.09.2013 um 15:28 Uhr). |
Stichworte |
domination, domination arma³, opa xeno, terpmussbwmodmachen, xeno dominus est, xeno wechseljahre, xeno weibliche hormone, xenoichwilleinkindvondir, xeno_goes_feminin |
Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1) | |
Themen-Optionen | |
Ansicht | |
|
|
Ähnliche Themen | ||||
Thema | Autor | Forum | Antworten | Letzter Beitrag |
Hilfe bei Arma 2 / ACE / Domination | remo_ms | Technische Fragen & Probleme | 1 | 08.08.2013 14:31 |
Domination - Kann jemand helfen ? =) | maxx2504 | Editing & Scripting | 3 | 15.09.2012 18:44 |
Domination! Anniversary Edition | Xeno | Usermade Missions | 102 | 12.08.2012 15:27 |
Xeno`s Domination für Reshmaan Province | [koka] Hellcat | Editing & Scripting | 0 | 29.07.2012 22:31 |
Domination Ace Ver. (z) Respawn Probleme | Panzagrenadier | Technische Fragen & Probleme | 0 | 02.02.2012 01:16 |