Armed-Assault.de Twitter


Community Die Gerüchteküche brodelt ...

Antwort
 
Themen-Optionen Ansicht
Alt 10.12.2013, 22:30   #1101 (permalink)
10 Jahre hx3
5000 Beiträge
 
Benutzerbild von Xeno
 
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
Standard

Zitat von KidDynamite Beitrag anzeigen

Ach, Xeno. Bei dem ~8000 offene Tickets ist auch ne ganze Menge unwichtiger Blödsinn dabei. Ich will ja gar nicht abstreiten das es ne Menge zu fixen gibt, sich allerdings durch 8000 Tickets zu arbeiten ist ja nun wirklich nicht zu verlangen.

Sagt doch kein Mensch. Aber irgendwelche Bugs als nicht wichtig hinzustellen weil es 99% der User eh nie benutzen (also 90+% der Bugs und Probleme des Trackers) ist genauso grandios, oder? Das was eingeführt wird was mal wieder nicht im MP korrekt funktioniert ist doch nichts neues, kennen alle die schon länger bei der Serie dabei sind. Zumindest sind sie ehrlich und sagen bei den Tickets das sie es nicht fixen wollen. Und mir ist es eh wurscht

Zitat von Redfox Beitrag anzeigen

Falls voten gegen bugs hilft:
0016471: Destroyed buildings cause significant performance drop - Arma 3 Feedback Tracker

In ein paar Monaten wird das bestimmt gefixt. So einstellige FPS bei bestimmten zerstörten Gebäude Typen kann man locker mit leben.

Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels.

Geändert von Xeno (10.12.2013 um 22:44 Uhr).
Xeno ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 10.12.2013, 22:43   #1102 (permalink)
10 Jahre hx3
5000 Beiträge10.000 Beiträge15.000 Beiträge
 
Benutzerbild von burns
 
Registriert seit: 13.04.2003
Ort: Monerica
Alter: 41
Beiträge: 32.969
Standard

ArmA lebt von Betrunkensein, Galgenhumor, Wunschdenken, und darüber reden können
__________________

burns ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 10.12.2013, 22:48   #1103 (permalink)
10 Jahre hx3
5000 Beiträge
 
Benutzerbild von Xeno
 
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
Standard

Stimmt. In dem "Was ich an Arma richtig toll finde" Thread kam in einem Tag nicht so viel zusammen wie in anderen

(@Buliwyf, in den Credits taucht zumindest einmal der momentan ausgewählte Profil Name auf auch wenn man keine Supporter Version gekauft hat )

Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels.
Xeno ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 11.12.2013, 01:15   #1104 (permalink)
50 Beiträge100 Beiträge250 Beiträge
 
Registriert seit: 07.08.2009
Ort: Niedersachsen
Alter: 58
Beiträge: 426
Standard

Mensch xenus, mach doch deinen Missionthread wieder auf und schwatze dort munter weiter
Hast da nun wirklich genug gejammert - muss hier doch nicht auch noch sein, oder was meinst du?
Sei doch endlich konsequent...
__________________
Panzergrenadiere - Dran! Drauf! Drüber!
Jekko ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 11.12.2013, 12:12   #1105 (permalink)
10 Jahre hx3
5000 Beiträge
 
Benutzerbild von INNOCENT&CLUELESS
 
Registriert seit: 16.11.2006
Ort: Paris-Rom-Erkner
Alter: 53
Beiträge: 6.205
Standard

Jekko, du bist ein begnadeter Relativierer.

Erinnert mich an den Ritter der Stück für Stück zerhackt wurde aber immer frohen Mutes blieb. Immer an den Endsieg glauben.
__________________
INNOCENT&CLUELESS ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 11.12.2013, 13:14   #1106 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge
 
Benutzerbild von Atsche
 
Registriert seit: 06.07.2003
Beiträge: 600
Standard

Neuer standalone dedi ist da (1.7gigs), gleich mal testen....

SteamCMD app ID 233780

oder direkt via steam - tools

Geändert von Atsche (11.12.2013 um 13:17 Uhr).
Atsche ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 11.12.2013, 13:23   #1107 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge1000 Beiträge2.500 Beiträge
 
Benutzerbild von MrCharles
 
Registriert seit: 22.12.2008
Beiträge: 3.641
Standard

Der Patch ist dann natürlich auch draussen:

1.08

Zitat:

ACTIVITY: Game Update: 1.08 (AAF Reinforcements Pack, Workshop improvements)
SIZE: ~1 GB



CHANGELOG

DATA
Added MBT-52 Kuma tank
Added FV-720 Mora Infantry Fighting Vehicle
Added: Wy-55 Hellcat (armed and unarmed) helicopters
Added: LRPS optics
Added: IR grenades
Added: Black variants of MX rifles
Added: Selected parts of the Tactical Guide to Field Manual
Added: Guerrilla headwear with headsets
Added: Improved narrative characters
Added: AAF Armor Groups for editor
Added: 7 new faces of developers
Added: 4 new ambient sounds
Added: New pile of wood model
Added: New camping light model
Added: 3 graves
Added: 2 variants of a garbage container
Added: 5 variants of graffiti
Added: Playground castle with slide!
Added: 2 wooden shelves
Added: Various leaflets and posters
Added: Board map of Altis, Stratis and customizable empty map
Added: Five variants of luggage heaps
Added: Four variants of a trash barrel
Added: Various fishing gear
Added: Third Altian Radio Protocol
Tweaked: ScrollBar scrollSpeed
Tweaked: Adjusted stances have their speeds
Tweaked: Panther turning and acceleration performance
Tweaked: Kamysh hull hitpoint (minor)
Tweaked: Slammer hitpoints (tracks less resistant to mines)
Tweaked: Tracks fire geometry for artillery
Tweaked: T-100 geometry
Tweaked: Post-Processing refract texture for rain
Tweaked: More materials on armored vehicles
Tweaked: Bandana model in far LODs
Tweaked: AI engagement ranges. AIs should prefer full-auto mode with MX SW.
Tweaked: Position and anti-collision lights on aircrafts (to make the lights glow smaller from large distances and larger from close distances)
Optimized: BIS_fnc_selectRandom function
Improved: Slammer damage visual indication
Adjusted: Collision damage coefficient for Darter to make landings a bit easier
Changed: Class property of fuel station feed from house to vehicle
Changed: Parent class of PlayGround_base_F from Static to HouseSmall
NATO technicians replaced optically camouflaged suspension of Slammer tank with a more powerful traditional variant
Showcase AAF: Buzzard will try to avoid collision with objects on runway again
Mortar has new UI icon and various visual tweaks
Opacity of black alpha in 3D scopes reduced
Reduced power of 120mm APFSDS (armor tweaking)
Repaired camo selections of HEMTTs and Zamaks
T-100 commander gun is more fragile
Functional mirrors for Gorgon
HEMTT models have been reworked (proxies have been merged into the models for better performance)
Minor key presets improvement. Zooming in and out mapped on mouse side buttons in all presets by default. It might be more convenient for some users then to have it on Numeric keys by default (though that is still available).
Update of backpack equipment. Introduced new backpack for divers of all factions.
Changed muzzle damage reductions to 0.8, for 0.7 was too much for new protection levels, resulting in too many hits required for a kill.
Grenade damage levels set according the new soldier protection levels. Introduced greater difference between HE Grenade and Mini Grenade. HE Grenades now act as heavier and more powerful defensive grenades, Mini Grenades are lighter, can be throw much further away, but do less damage.
Anti-personnel explosives damage levels set according the new soldier protection values.
Optimization of diver equipment for all factions
APDS ammo for Independents removed from ammo boxes
Sparks of Sabot hit should glow even at night now
Tuned armor damage textures
Functional mirrors for Marid
Rear view mirrors for Marshall
Reconfigured position and collision lights for all aircraft
KIA animation tweaks and fixes. All KIA animations are now 2x faster (inside vehicles).
KIA animation for injured passengers of medevac Zamak
Removed obsolete proxy of HEMMT ammo
Increased weight of Hand Grenade
Configured navigation lights for boats (+ renamed memory points to English)
Laser Designator is now consistent with other binocular types and could be lowered
Minor tweaks in soldier equipment:
Optimized magazine count across factions
Introduced freshly overhauled Mini Grenades for Recon units
Increased Chest rig capacity by 20%
Spotters now possess Laser Designators instead of Range Finders
Set up correct gear protection values for gear introduced with “Survive”
Elevated throw angle by a little to better match arm movement and also put grenade little further by default
Optimized APERS mine count between BLUFOR and OPFOR Recon demo specialists
Optimized guerrilla team leader magazine count
Story characters have been tweaked
Decreased overall helmet protection to elevate importance of headshots
Minor downgrade of heaviest vest to be less effective against explosives
Minor optimization of soldier ammo loadouts
Unified squad leaders and team leaders ammo count across factions
Unified basic rifleman / scouts magazine ammo count across factions
Changed OPFOR Urban brown tactical vests for black ones that suits their camouflage patterns much better
Minor optimization of ammo bearers loadouts to increase their usability
Optimized OPFOR Urban magazine counts and assistants equipment
Showcase Combined Arms extraction chopper was not locked after players board it
Khaki chest rig is now fully khaki
Adjusted weights of Rice box to minimize PhysX sliding from gunfire
Maxwell: Navigation waypoint is no longer attached to the briefing speaker unit but is attached to the briefing center object
Assistant automatic rifleman renamed to asst. auto rifleman
Equipment tweaks: 6 HE grenade shells were added for BLUFOR and OPFOR ammo bearers. INDEPs will not have them for they carry more machine gun ammo along with a heavier rocket type (NLAW). They should now serve as quite universal ammo loading points for different weaponry of the whole squad and thus provide robust supply support in contrast to specialized support of different Assistant units.
Flipped emissive faces of position lights, renamed PositionLight selection to PositionLights and moved anti-collision lights from PositionLights selection to CollisionLights
Unified class naming of heads - all NATOHeads have been renamed to WhiteHeads (that means just NATOHead_01 and 16 to 21, the rest was already correctly WhiteHead)
Adjusted init scripts for vehicles to use setObjectTextureGlobal (http://feedback.arma3.com/view.php?id=15618)
Wheels of the Strider have been balanced to prevent their shadows to be cast in wrong direction
Balanced cfgPatches class for LRR
Disabled [inventory] map link in MP
Radio Protocol: preview samples used in profile editor now include all speakers for each voice type
Increased scroll speed of ComboBoxes
Fixed: Campaign and Challenges menu inconsistency around expanding and collapsing trees
Fixed: Priorities of disassembling static weapons and getting into them
Fixed: Wheeled APCs damage balancing
Fixed: Speed of tracks for most of the tracked vehicles
Fixed: Gorgon turret animations
Fixed: Wrong view geometry of wreck of Slammer, offset in wreck proxy position
Fixed: MLRS launcher elevator animations
Fixed: Setting number of respawn tickets to 0 resulted in unlimited tickets, and the other way around (MP Defend)
Fixed: Blinking face in the thistle model
Fixed: Cropping of the campaign overview text
Fixed: OPFOR ACO now glows green in the dark (glowed red before)
Fixed: Disappearing rain in relation to ATOC
Fixed: It was possible to respawn on removed respawn position (http://feedback.arma3.com/view.php?id=15988)
Fixed: T-100 missing hitpoints of commander's turret
Fixed: Empty LOD of T-100
Fixed: ‘Locking’ of texture in rain Post-Processing
Fixed: Crane glitches (http://feedback.arma3.com/view.php?id=15727)
Fixed: Walking on stairs of Cargo tower and Cargo patrol tower
Fixed: GM6 Lynx 12.7mm 5Rnd Mag bullet trajectory (http://feedback.arma3.com/view.php?id=16166)
Fixed: Camos / PiP mirrors for armored vehicles
Fixed: Camo selections of speedboats
Fixed: BIS_fnc_sideName returned incorrect value type for unrecognized side ID
Fixed: Propeller axes names (had redundant space in name)
Fixed: TI on reserve wheels of Zamak trucks
Fixed: Side score was displayed on the right bar even when "Multiplayer score" difficulty option was disabled
Fixed: Point lights of mortar flares
Fixed: Sabot hit effects produced wrong particles on some surfaces
Fixed: Display name of 250Rnd_30mm_HE_shells_Tracer_Green
Fixed: Showcase Night fog was not working
Fixed: Showcase Night - player reporting first contact improved
Fixed: Visual glitch on vest / assault pack
Fixed: Launchers - launched rocket remained in inventory
Fixed: Memory point names for fire effects of some vehicle weapons (coaxial on T-100 has effect on right place now)
Fixed: Extended armor parameter coefficients for every respective difficulty. You should not be invincible anymore when playing on lower difficulty settings with extended armor on.
Fixed: Incorrect mirror reflection in Offroads (http://feedback.arma3.com/view.php?id=14877)
Fixed: Ability to crawl inside DPP tank large (http://feedback.arma3.com/view.php?id=7271)
Fixed: Mismatched data for Laser Designator; it should now have correct texture even on the front
Fixed: Labels on OK button in campaign menu
Fixed: Mi 48 lower rotor blade was duplicated (http://feedback.arma3.com/view.php?id=13308)
Fixed: Missing "from binocular" animation for all states. Removed warp when changing stances in binocular pistol mode.
Fixed: Stance transitions in pistol
Fixed: Guerrilla editor groups
Fixed: Time acceleration was not restored after Team Switch
Fixed: Units in safe mode get stuck after exiting Ifrit and helicopters
Fixed: Getting stuck in the roof at Mike 26 (http://feedback.arma3.com/view.php?id=7277)
Fixed: Damaged factory missing / broken texture (http://feedback.arma3.com/view.php?id=13488)
Fixed: Land_Net_Fence_Gate_F very hard to interact with (http://feedback.arma3.com/view.php?id=13642)
Fixed: Missing classes of Altian Radio Protocols
Fixed: Showing loading screen in BIS_fnc_startLoadingScreen sometimes delayed the rest of the script by several milliseconds
Fixed: Scripting error when no respawn position was found
Fixed: LRPS and DMS now have correct optic type for AI
Fixed: Armed offroad is enterable as a co-driver from the right side (http://feedback.arma3.com/view.php?id=16447)
Fixed: Campaign weapon persistency issue
Added: Ability to set forced sector owner using: [,] call BIS_fnc_moduleSector
Added: centerSize parameter for visible point lights
Added: Script command getClientState
Added: Unit playback by BIS_fnc_unitPlay can be now terminated by calling:
Added wrench icon to command menu of FIA engineer
Added: New function BIS_fnc_jukebox
Added: PositionLights selections for boat models and mapped emissive materials
Added: Alpha version of BIS_fnc_exportCfgVehicles
Added: BIS_fnc_objectType and BIS_fnc_itemType - functions to return category and specific type of an object or a weapon respectively
Added: Side-specific diver goggles
Added: IR grenades to the gear of Squad Leaders, JTACs, Spotters and Specialist Assistants of all factions
Added: Compass to all positions in Speedboat
Added: List of units that are being inserted to Editor > Insert Group
Added: Icons for OPFOR Urban Harness vest variant
Added: BIS_fnc_crewCount - returns number of crew positions in vehicle
Added: BIS_fnc_importImageLinks function
Added: More names into full credits
Added: Empty ORBAT sizes
Added: numberOfWindows parameter to structures and restructured position of numberOfDoors
Added: More controller schemes
ENGINE
Various Steam Workshop improvements:
Offline play of subscribed Workshop missions including saves is now possible
Scenarios sorting by name, time subscribed and rating (applicable only for Workshop missions)
Subscribed and published items are cached now - no more reloading each time
Publish process is now adding Altis, Stratis, OtherMap tag depending on map used for scenario
Querying and caching of Steam Workshop mission author name (displayed in Scenarios)
Fixed: Adding tags during Steam Workshop publishing
Using newest Steam SDK 1.26
Sorted: Mission status bar data structure
Light shafts disabled at night
Focus is set to first mission in list (applies to Scenarios, Challenges, Showcases)
Adjusted white glow and overall glow size of runway lights
shiningAdjustable material can be now controlled by config
If a weapon is removed from a unit because of the animation set, its classname is now stored in unit's namespace so it can be retrieved
createUnit function now spawns unit with default 0.5 skill (http://feedback.arma3.com/view.php?id=12669)
Merged RV core fix: squad.xml limited to 1024 kBytes to prevent it causing server issues
Skill of a unit of a group inserted in the editor now ranges from 0.4 (Pvt.) to 0.7 (Col.)
New parameters for MarkerLight to set blinking pattern (blinkingPattern and blinkingPatternGuarantee, to be documented)
Changed which entities should have lower priority in calculatePriority selection
Team members are ordered according to their numbers
Adjusted sun flare underwater
Fixed: Wrong direction of the rain particles
Fixed: Performance issue caused by fog
Fixed: UI event handler "unload" returned 'true', which removed all other event handlers of the same type
Fixed: In-game video stuttering (OGV)
Fixed: vonCodecQuality-related crash
Fixed: Campaign menu expand button behavior
Fixed: setWeaponReloadTime command
Fixed: vehicle player removeMagazineTurret ["SmokeLauncherMag_boat", [-1]] crashed the game
Fixed: Bug that throws an error if no default variable is used and the parameter doesn't exist
Fixed: Backpack - "Take item" action not working
Fixed: Duplicating items through "Take item" action
Fixed: Full-auto shooting in prone position doesn't stop when throwing a grenade
Fixed: Grenades cannot be thrown in Splendid Camera anymore
Fixed: Drowning crew in helicopters
Fixed: Correct override of the setObjectTexture message in JIP array (http://feedback.arma3.com/view.php?id=16197),
Fixed: Inability to heal certain hitpoint areas
Fixed: AI soldiers now can heal hitpoints damage properly
Fixed: [MP DS] Unable to change uniform, vest, backpack from crate
Fixed: Unsynced trigger names on loaded MP games (loaded from save)
Fixed: Bridges with descruct="no" will be properly indestructible now
Fixed: Crash when using setParticleFire without particle initialization
Fixed: Changed non-entity items to be ignored by CheckCursorActionTarget
Fixed: Unable to transfer a magazine to inventory when your weapon is empty
Fixed: Equipment in inventory could go missing
Added: Commands triggerTimeoutCurrent / waypointTimeoutCurrent
Added: Command setParticleFire
Added: Mission status slots are now clickable
Added: Function isInitialized


Geändert von MrCharles (11.12.2013 um 15:08 Uhr).
MrCharles ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 11.12.2013, 13:24   #1108 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge
 
Benutzerbild von Atsche
 
Registriert seit: 06.07.2003
Beiträge: 600
Standard

Jo, von dev zu stable warens nur noch 40 mb bei mir.

Test ging gut, hab mal ne Horde puplic Spieler den Server ragen lassen, scheint immer noch extrem performance Probleme mit toten Soldaten zu geben oder mir kams jetz nur so vor.

Mission ohne irgendetwas nur paar ki keine Scripte... 50 fps nach 5 min dauer gekille gingen die fps auf 35 runter.

Geändert von Atsche (11.12.2013 um 13:56 Uhr).
Atsche ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 11.12.2013, 18:43   #1109 (permalink)
10 Jahre hx3
5000 Beiträge
 
Benutzerbild von Xeno
 
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
Standard

Zitat von Atsche Beitrag anzeigen

Test ging gut, hab mal ne Horde puplic Spieler den Server ragen lassen, scheint immer noch extrem performance Probleme mit toten Soldaten zu geben oder mir kams jetz nur so vor.

Mission ohne irgendetwas nur paar ki keine Scripte... 50 fps nach 5 min dauer gekille gingen die fps auf 35 runter.

Hat sich ja auch nix geändert...

Zitat von Dwarden

i will try concentrate on Altis MP performance after 1.08 Stable is out

please realize all the MP tweaks/optimizations we testing in past ~ week will not be in 1.08 Stable but i will provide special binary to interested server admins with them (just like we have no for 1.06)

Multiplayer dying fast?? - Page 33
(Wobei ja auf den BIS Servern nur Wasteland läuft und nicht unbedingt sowas wie Coops/PvP/CTI wo ja die entsprechenden Probleme auftauchen, aber da sind leider nicht mehr so viele Spieler für übrig).

Edith2:
Zitat von Dwarden

new performance 1.08 server binary is already used on our stress test servers and by quite some admins ...
so if you have blazing FPS on those servers you can blame me later

http://forums.bistudio.com/showthrea...=1#post2575975
Warum bekommt die nicht jeder der einen Server betreibt?

Und scheinbar ist die overall Performance von 1.08 im Vergleich zu 1.06 zwei, drei oder mehr FPS schlechter (ok, das war auch schon in der DEV Version zu merken). Mal abgesehen von den Problemen der Ruinen (z.B. einstellige FPS bei bestimmten Ruinen Modellen im MP und ein oder zwei zusätzliche Objekte die gespawned werden wenn ein Gebäude zerstört wird = niedrigere FPS) die ja auch immer noch da sind.

Edith: Und wenn ich mal die ganzen Breaking Point (also dayz), Wasteland und Life Server raus rechne (die "gut" laufen weil nicht viel passiert und die Spieler auf der ganzen Insel verteilt sind) bleiben bei jetzt momentan 2913 Online Spielern noch nicht mal mehr 1000 übrig die die restlichen Modi, also Coop, PvP und CTI spielen. Aber das ist nach fast einem Jahr und der schlechten Performance bei diesen Modi leider kein Wunder mehr.

Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels.

Geändert von Xeno (11.12.2013 um 19:14 Uhr).
Xeno ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 10:13   #1110 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge
 
Registriert seit: 05.11.2006
Beiträge: 807
Standard

Zitat von Xeno Beitrag anzeigen

Multiplayer dying fast?? - Page 33

.....(Wobei ja auf den BIS Servern nur Wasteland läuft und nicht unbedingt sowas wie Coops/PvP/CTI wo ja die entsprechenden Probleme auftauchen, aber da sind leider nicht mehr so viele Spieler für übrig)....
Xeno

wenn ich das richtig mitgelesen habe hast du doch deine coop mission von den testservern "abgezogen". oder unterbunden sie zum testen zu benutzen.

deshalb verstehe ich nicht warum du jetzt sagst die testen keine coop und stattdessen die wasteland-missis. warum ??

deine ist soch eine coop missi die viel leistung zieht und ideal für den test gewesen wäre.

oder habe ich da was falsch aufgeschnappt ??
__________________
INNOS LACH & SACHGESCHICHTEN:
http://hx3.de/offtopic-7/inno-s-indu...rbefilm-20743/


duh dass sahgen hir ale ich wais das ich hir auf ainer saite führ lerers unt profesors gelandet binn tuht mihr lait das ich kain profesor binn fon da her halt nicht felerfrai schraiben kan.ahber ich las ess mihr trozdehm nicht nemen maine mainung tzu schraiben!auch wen mich hir ale kritisiren!

Geändert von hammergut (12.12.2013 um 10:47 Uhr).
hammergut ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 11:27   #1111 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge1000 Beiträge2.500 Beiträge
 
Benutzerbild von Lester
 
Registriert seit: 26.11.2006
Ort: Kiel, S-H
Alter: 57
Beiträge: 3.013
Standard

Zitat von hammergut Beitrag anzeigen

wenn ich das richtig mitgelesen habe hast du doch deine coop mission von den testservern "abgezogen". oder unterbunden sie zum testen zu benutzen.

deshalb verstehe ich nicht warum du jetzt sagst die testen keine coop und stattdessen die wasteland-missis. warum ??

deine ist soch eine coop missi die viel leistung zieht und ideal für den test gewesen wäre.

oder habe ich da was falsch aufgeschnappt ??

Japp, hab ich auch so verstanden, bin gespannt auf die Antwort.
__________________
Nur ein Beispiel das zeigt wie BI "support" definiert: https://feedback.bistudio.com/T75547
Lester ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 11:42   #1112 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Benutzerbild von Redfox
 
Registriert seit: 06.02.2008
Beiträge: 1.789
Standard

Gabs da nicht Verbindungsabrüche wegen dem BE Scriptschutz?
Redfox ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 13:10   #1113 (permalink)
User gesperrt
5000 Beiträge
 
Registriert seit: 20.10.2009
Ort: Jetzt auch im BIF
Alter: 39
Beiträge: 9.163
Standard

Gamestar Test Update - A3 wird um 7 Punkte aufgewertet
ARMA 3 (PC) im Test - GameStar.de

Wenn die Kampagne so schlecht sein soll wie im Test beschrieben, dann verstehe ich nicht wieso sie 7 Punkte zur Wertung hinzu rechnen.

Zitat:

...doch die bislang verfügbaren Inhalte beweisen schon jetzt, dass Arma 3 das Zeug zum besten Teil der Serie seit Operation Flashpoint hat.

Das ist ja wohl eine Beleidigung OFP gegenüber.
AHTNTEPPOP ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 13:18   #1114 (permalink)
10 Jahre hx3
5000 Beiträge10.000 Beiträge
 
Benutzerbild von Evers
 
Registriert seit: 28.05.2006
Ort: Portland, Oregon
Alter: 35
Beiträge: 10.072
Standard

Vorsicht Anti, das ist hier nicht der Meckerthread
__________________
Evers ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 16:39   #1115 (permalink)
User gesperrt
5000 Beiträge
 
Registriert seit: 20.10.2009
Ort: Jetzt auch im BIF
Alter: 39
Beiträge: 9.163
Standard

Zitat von Evers Beitrag anzeigen

Vorsicht Anti, das ist hier nicht der Meckerthread

Ich meckere ja auch nicht, ich bringe Fakten auf den Tisch.
AHTNTEPPOP ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 16:43   #1116 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge1000 Beiträge2.500 Beiträge
 
Registriert seit: 16.07.2008
Beiträge: 2.692
Standard

Zitat von AHTNTEPPOP Beitrag anzeigen


Das ist ja wohl eine Beleidigung OFP gegenüber.

Warum Beleidigung OFP gegenüber? "Seit OFP" heißt doch in dem Fall dass Operation Flashpoint immer noch der beste Teil der Serie ist, und Arma 3 darauf folgt?

Oder?
__________________
Marscl ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 17:03   #1117 (permalink)
50 Beiträge
 
Benutzerbild von StukaAss
 
Registriert seit: 04.03.2008
Alter: 45
Beiträge: 90
Standard

Zitat von Marcelinho Beitrag anzeigen

Warum Beleidigung OFP gegenüber? "Seit OFP" heißt doch in dem Fall dass Operation Flashpoint immer noch der beste Teil der Serie ist, und Arma 3 darauf folgt?

Oder?


so habe ich es auch verstanden
StukaAss ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 17:33   #1118 (permalink)
User gesperrt
5000 Beiträge
 
Registriert seit: 20.10.2009
Ort: Jetzt auch im BIF
Alter: 39
Beiträge: 9.163
Standard

Zitat von Marcelinho Beitrag anzeigen

Warum Beleidigung OFP gegenüber? "Seit OFP" heißt doch in dem Fall dass Operation Flashpoint immer noch der beste Teil der Serie ist, und Arma 3 darauf folgt?

Oder?

Noch mal das Zitat:
Zitat:

... besten Teil der Serie... seit OFP...

Heisst für mich das aller beste sowieso inkl. OFP.

Aber man kann sich natürlich auch an nebensächlichkeiten aufhängen.
AHTNTEPPOP ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 17:49   #1119 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge1000 Beiträge2.500 Beiträge
 
Registriert seit: 16.07.2008
Beiträge: 2.692
Standard

Zitat von AHTNTEPPOP Beitrag anzeigen

Noch mal das Zitat: Heisst für mich das aller beste sowieso inkl. OFP.

Aber man kann sich natürlich auch an nebensächlichkeiten aufhängen.

Nein Ante. Ich hab Recht. Und soweit ich mich noch erinnern kann, wurde OFP damals mit 88% von der Gamestar bewertet. Würde daher auch kein Sinn machen. Aber hast Recht, ist eine "Nebensächlichkeit" und eigentlich nicht wichtig, weil wir sowieso alle wissen dass der beste Teil der Serie das Original OFP ist und wahrscheinlich auch immer bleiben wird.
__________________
Marscl ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 12.12.2013, 17:56   #1120 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge
 
Registriert seit: 05.11.2006
Beiträge: 807
Standard

Zitat von Redfox Beitrag anzeigen

Gabs da nicht Verbindungsabrüche wegen dem BE Scriptschutz?

laut ausagen eines BIS mitarbeiters waren das nur vereinzelte abbrüche, also wenige bis fast keine.

deshalb ja die frage in meinem post, warum er die domination von den testservern abgezogen hatte.
__________________
INNOS LACH & SACHGESCHICHTEN:
http://hx3.de/offtopic-7/inno-s-indu...rbefilm-20743/


duh dass sahgen hir ale ich wais das ich hir auf ainer saite führ lerers unt profesors gelandet binn tuht mihr lait das ich kain profesor binn fon da her halt nicht felerfrai schraiben kan.ahber ich las ess mihr trozdehm nicht nemen maine mainung tzu schraiben!auch wen mich hir ale kritisiren!
hammergut ist offline   Mit Zitat antworten
Antwort


Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1)
 

Forumregeln
Es ist dir nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist dir nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen.
Es ist dir nicht erlaubt, deine Beiträge zu bearbeiten.

BB-Code ist an.
Smileys sind an.
[IMG] Code ist an.
HTML-Code ist aus.
Trackbacks are an
Pingbacks are an
Refbacks are aus

Ähnliche Themen
Thema Autor Forum Antworten Letzter Beitrag
Arma 2 Patches Cataleya Technische Fragen & Probleme 30 10.11.2012 14:47
ARMA 2 /OA Patches manuell installieren comrade91 Technische Fragen & Probleme 12 07.04.2012 18:25
Patch 1.60! Xeno Community 69 11.01.2012 12:41
1.60 rc Dieter66 Community 47 22.12.2011 15:49
Patches zu Arma 2 Challenger Community 5 28.02.2011 20:00


Kontakt - HX3.de - Archiv - Nach oben

Angetrieben durch vBulletin, Entwicklung von Philipp Dörner & Tobias



SEO by vBSEO 3.2.0 ©2008, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119