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Alt 14.07.2011, 15:48   #1521 (permalink)
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und die Jeeps bleiben dran hängen.
Biba92 ist offline  
Alt 14.07.2011, 18:02   #1522 (permalink)
10 Jahre hx3
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Ach, machen wir doch gleich eine Hetze gegen Arma3 bei der Bild!
Snevsied ist offline  
Alt 14.07.2011, 18:19   #1523 (permalink)
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Zitat von Snevsied Beitrag anzeigen

Ach, machen wir doch gleich eine Hetze gegen Arma3 bei der Bild!

Super vorschlag!

Und das eines Moderators aus einem Arma Community Forum. tstststs


Ich hoffe das war nicht ganz ernst gemeint.
AHTNTEPPOP ist offline  
Alt 14.07.2011, 21:10   #1524 (permalink)
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Erste Schlagzeile.

Künstliche Intelligenz Sieht Durch Pflanzen

Wissenschaftler der Universität Skolka of Tulga ließen verlauten dass, weite Teile der künstlichen.........
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Projekt: crCTI Proman
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Alt 15.07.2011, 06:49   #1525 (permalink)
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Ich bin kein Mod hier. Nur ein Aushilfsmitarbeiter. Bin weiter oben beschäftigt

Vergiss nicht Hitler einzubauen! Dann hat das mehr Schockeffekte!
Snevsied ist offline  
Alt 15.07.2011, 08:56   #1526 (permalink)
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Zitat von Biba92 Beitrag anzeigen

und die Jeeps bleiben dran hängen.

Ich hab mir sagen lassen, das sowas sogar in der Welt jenseits des Monitors passieren soll, das ist ja wohl eindeutig ein Realismusfeature und kein Bug !
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Nur ein Beispiel das zeigt wie BI "support" definiert: https://feedback.bistudio.com/T75547
Lester ist offline  
Alt 15.07.2011, 09:08   #1527 (permalink)
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Lester, jetzt übertreibst du nun aber mit dem Realismus Sowas muss ein Bug bleiben! Schließlich wird bei MW1/2/3 die Gesundheit auch wiederhergestellt, wenn man sich kurze Zeit vor den Kugeln versteckt


Ich finde es echt lustig, wie ihr hier wilde Spekulationen macht und das Spiel ist noch nicht mal raus oder es überhaupt mal paar Vernünftige Informationen gibt.
Snevsied ist offline  
Alt 15.07.2011, 09:33   #1528 (permalink)
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Zitat von Snevsied Beitrag anzeigen

Lester, jetzt übertreibst du nun aber mit dem Realismus Sowas muss ein Bug bleiben! Schließlich wird bei MW1/2/3 die Gesundheit auch wiederhergestellt, wenn man sich kurze Zeit vor den Kugeln versteckt


Ich finde es echt lustig, wie ihr hier wilde Spekulationen macht und das Spiel ist noch nicht mal raus oder es überhaupt mal paar Vernünftige Informationen gibt.

Snev, du verstehst den Sinn solcher Threads nicht:

- man äußert realitätsferne Wünsche
- man ergeht sich in haltlosen Spekulationen
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INNOCENT&CLUELESS ist offline  
Alt 15.07.2011, 09:42   #1529 (permalink)
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Deswegen finde ich das ja auch lustig!
Snevsied ist offline  
Alt 15.07.2011, 12:41   #1530 (permalink)
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Zitat von INNOCENT&CLUELESS Beitrag anzeigen

- man äußert realitätsferne Wünsche
- man ergeht sich in haltlosen Spekulationen

Wo denkst du hin ?
Als ob Deine Vorschläge neuerdings realitätsfremd wären ?



Ich glaube fest daran das BIS:
- wieder viele schöne Dinge einbaut (auch wenn die dann wieder bestimmt nicht zuende gedacht sind)
- diverse Probleme ausmerzt (und dafür bestimmt einige neue schafft, womöglich im alten Gewand)
__________________
Nur ein Beispiel das zeigt wie BI "support" definiert: https://feedback.bistudio.com/T75547
Lester ist offline  
Alt 15.07.2011, 13:43   #1531 (permalink)
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PC Gamer Artikel vom August:

Zitat:

Reports of new and experimental military weaponry and vehicles are torture for modern warfare simulation enthusiasts. High-tech toys, such as the XM25 semi-automatic grenade launcher (capable of detonating explosives mid-air to hit enemies behind cover) have just come into service, and even more potent weaponry like the terrifyingly powerful GM6 anti-tank rifle are so close, and yet so far. In Arma 3, the next super-realistic war-sim sandbox from Czech developer Bohemia Interactive, those guns, plus some awesome weaponry of its own design, will be placed in our eager, trigger-happy hands.

The context is new and bleak: in the near future, the US and its allies are underdogs in World War III against a powerful, Iran-led military that has occupied Europe and Northern Africa. The nuclear gloves have come off, but there’s still a world left to fight over with our new fictional conventional warfare toys—in particular, a large Mediterranean island called Limnos.

“It’s not lasers or science-fiction stuff,” Creative Director Ivan Buchta assures me during our hours-long interrogation session. The intel I’ve extracted suggests that while A3 will continue to carry the banner of realism, freedom, and fidelity that’s defined the series (and Bohemia’s Operation Flashpoint before it), the development team is taking some liberties with reality to ensure that its next game won’t be the by-the-book sequel we expected.

Turning the tables
Bohemia’s mission statement is to put the player into a different situation from what modern militaries face. That means taking a step away from present-day realism, where the US always has the most resources. “The Allies are not as good as the bad guys in terms of technology. The bad guys have more resources, more clever stuff. The Allies have to cope with it, and naturally they adopt guerrilla tactics,” says Buchta.

You won’t be leading a squad of rag-tag freedom fighters, but expect to make improvised decisions on the move. Buchta describes what were up against: “They’re in bases. They have artillery support. They have armor. They have helicopters. They have drones. So you might have to steal something first and learn to operate some very basic weapons platforms.”

Harassment tactics—and making clever decisions with the resources you’re given—are the kind of thinking that Bohemia Interactive wants to stimulate. “Imagine you have a mortar,” Buchta says. “You have a crew to operate it on some safe spot, and you have something like 20 shells. But you also find a box with three shells which can be laser-guided or remotely operated. Suddenly you have some extra resources that you can use in a very creative way against the enemy.”

Subterfuge
A3 needs new weapons to stimulate new combat experiences and set it apart, so it’s bringing in gear like the Mk8 Swimmer Delivery Vehicle—a miniature submarine designed to covertly insert small teams. Buchta talks me through a scenario: “The player can don a diving suit and a rebreather, man the SDV and move to a coastal enemy base from an unexpected direction. Using the SDV’s periscope, he can steer his way through the patrols while staying undetected, insert saboteurs to mine the roads near the base or to booby-trap the patrol routes, place charges on the bottoms of the enemy boats, raid the command compound, and exfiltrate while leaving a bloody mess behind.”

Considering that in A2 water might as well be lava, impassible except for a few unimpressive motorized rafts, the amphibious options that A3 will open up make me giddy—especially given that A3’s battlefield is an island. Limnos is based closely on the real-world isle of Lemnos off the coast of Greece in the North Aegean Periphery. “It’s way more populated, compared to A2: Operation Arrowhead’s Takistan,” Buchta says. “It will be the biggest and most ambitious map we’ve done so far.” Buchta compares Limnos to Operation Flashpoint’s Eberron map in some ways—it’s dotted with cities, harbors, villages, mountains, plains, arid land, orchards, and even some industrial facilities, ensuring that players will have a wide variety of terrain to fight over—and thus many different battle experiences.

Undercover
In the spirit of guerilla warfare and dirty tricks, A3 throws in a feature I never thought I’d see in the series: wearing enemy uniforms. When fighting undercover in the single-player campaign (which is separate from the co-op scenarios), you’ll have the option of borrowing an enemy’s colors and equipment. While it’s primarily a single-player feature at this stage of development, the prospect of how it might function in PvP or online co-op is even more exciting to me—in A2’s 64-man multiplayer matches, a covert spy could relay key information to the other side.

Without promising anything, Buchta is willing to speculate on how uniforms might function in multiplayer. “If you change your uniform, it should be functional—it should not just confuse the players, but also AI. Imagine you see a guy 200 meters away in an enemy uniform. You’d immediately start shooting. But it may be your friend trying to play some dirty tricks on enemy soldiers. If he fails to let teammates know, then friendly players might fire on him. Such accidents would probably happen.” Buchta adds that Bohemia is exploring IFF (Identification Friend or Foe) technology—if you’re carrying an enemy’s IFF transponder, for instance, a hostile chopper on patrol would ignore you.

All of this isn’t just being tacked on to A2’s engine—Buchta promises “radical” graphical improvements. Weather, for example, will get a volumetric cloud system, which should make lighting more natural. Ragdoll effects—and a revamped animation system—will replace (hopefully all of) A2’s existing, rigid gestures, and Nvidia’s PhysX is being implemented. As a gift to the hugely active Arma modding community, the mission editor is being upgraded as well, allowing for 3D editing.

A3 will push hard on its visual fidelity, something not a lot of games are currently doing. Though welding these advanced systems to A2’s already-complex core won’t mean much if A3 isn’t an optimized, smoothly running game, and it’s nervous-making that Bohemia is currently estimating that a Core i5 processor and a GeForce GTX 260 or Radeon HD 5770 will be the minimum spec. But optimization has only just begun, and the visual payoff of this new tech could be big.

For now, I’m reassured that A3’s planned departures from realism seem in service to creating combat experiences that are new, but equally hardcore. Putting fictional weapons into gaming’s most hardcore military simulation may sound like blasphemy—like building a disco in the middle of Stonehenge—but I think it’s exactly what the Arma franchise needs: a license to free itself from some of the constraints of painstakingly crafting tanks with the right number of rivets stamped on their sides, or assuring that the shoelaces of its character models reflect real-world boots. It’s freedom to focus on the difficult and complex task of developing an incredible sandbox game

MrCharles ist offline  
Alt 15.07.2011, 15:09   #1532 (permalink)
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Zitat von Lester Beitrag anzeigen

Ich glaube fest daran das BIS:
- wieder viele schöne Dinge einbaut (auch wenn die dann wieder bestimmt nicht zuende gedacht sind)
- diverse Probleme ausmerzt (und dafür bestimmt einige neue schafft, womöglich im alten Gewand)

So wie jedes mal eben.
Darum muss man hier ja auch so viel spekulieren
Biba92 ist offline  
Alt 15.07.2011, 16:05   #1533 (permalink)
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also so wie ich das lese gibt das wieder so ein rotz wie arma2 kampangentechnisch.

und die eiheiten sind wieder so gewählt das es wieder soviel spass macht auf opfor seite wie mit den takis gegen die us kräfte schaun wer mal die lernenen es nie nie nie .............

ww3 mit dem iran blöder geht nimmer.

russland/china achse die genug material fürnen gleichwertigen genger spenden könnte lässt man wieder weg

die glauben also wirklich das arma davon lebt schwächere gegner die aussschließlich aus Ai bestehn mit leichtigkeit zusammenzumetzteln ....


ist dennen entgangen das der mp von AO - ohne russische einheiten aus arma2 schon lange aus langeweile zusammengebrochen wäre ?

Geändert von Berserker (15.07.2011 um 16:07 Uhr).
Berserker ist offline  
Alt 15.07.2011, 16:13   #1534 (permalink)
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@Berserker

Hier ist nicht der Meckerthread von Arma 2.
Halte dich bitte etwas zurück mit deinen negativen Äusserungen BIS gegenüber.

Geändert von AHTNTEPPOP (15.07.2011 um 16:23 Uhr).
AHTNTEPPOP ist offline  
Alt 15.07.2011, 17:06   #1535 (permalink)
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Man fängt alleine auf der Insel an und kämpft gegen das ganze Regiment, dass da auf der Insel stationiert ist
MrCharles ist offline  
Alt 15.07.2011, 18:56   #1536 (permalink)
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Zitat von hammergut Beitrag anzeigen

ist für mich ein meckern über arma 2 !! oder etwa nicht ??

thema is arma3 !!

Wir können ja schon mal einen Meckerthread für ArmA3 aufmachen
realplayer ist offline  
Alt 16.07.2011, 17:30   #1537 (permalink)
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Zitat von MrCharles Beitrag anzeigen

PC Gamer Artikel vom August:

Google funktioniert bei mir irgendwie nicht, bitte mal den Link (oder die Sauce) für diese Interview mit "Creative Director Ivan Buchta".

Der Artikel mit dem Interview wurde auf der Sammelseite im englischen Forum noch nicht aufgelistet:
Latest "ARMA 3" Press Coverage | NO discussion here! - Bohemia Interactive Forums

Habe bei der Suche noch 2 Seite (englisch) gefunden, wo über die Side-Quests (Herausforderungen?) im Singleplayer (und Kampagne?) von ArmA3 berichtet wird.
Arma 3 will have sandbox singleplayer with side quests | PC Gamer
⇒ Arma 3 - INTERVISTA (PC)
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„Viel gute Arbeit wird mangels etwas mehr Arbeit verschwendet."
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Krypto ist offline  
Alt 16.07.2011, 22:48   #1538 (permalink)
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Ich frage mich ob es von ArmA 3 eine extra Version für den deutschen Markt geben wird, wegen Ragdolls.

Ragdolls sind hier ja nicht erlaubt und wenn sie im Spiel sind landet es sofort auf dem Index.

Xeno
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Xeno ist offline  
Alt 16.07.2011, 23:19   #1539 (permalink)
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Zitat von Xeno Beitrag anzeigen

Ich frage mich ob es von ArmA 3 eine extra Version für den deutschen Markt geben wird, wegen Ragdolls.

Ragdolls sind hier ja nicht erlaubt und wenn sie im Spiel sind landet es sofort auf dem Index.

Xeno

Glaube ich nicht dran, bestes Beispiel GTA IV´s Ragdoll.

Außerdem hat die USK in letzter Zeit öfter ein Auge zugedrückt, siehe Dead Space 2 oder auch jetzt bei Gears of War 3 (Erscheint ungeschnitten in Deutschland, die Vorgänger waren indizert)



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Marscl ist offline  
Alt 16.07.2011, 23:47   #1540 (permalink)
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Ändert nichts an der Tatsache das Ragdoll hierzulande nicht zugelassen ist.

Willkommen im Zensurstaat Deutschland!

Xeno
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