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Alt 02.04.2014, 19:23   #36 (permalink)
Pfandgiraffe
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Standard Major-Update auf 02042014

Hallo,

nach längerer Pause kommt hier ein großes Update welches Das Packet neben ein paar Bugfixes mit mehreren neuen features versorgt. Hier die wichtigsten Neuerungen:

Es kann jetzt bestimmt werden ob nur Sanis oder auch nur Leute mit medizinischer Ausrüstung Erste-Hilfe leisten können.

Blutpartikeleffekte spritzen jetzt aus den verwundeten Körpern. Außerdem können Spieler die Lifetime eines verwundeten verlängern indem sie auf die Wunde drücken. Das ist besonders dann nützlich wenn nur Sanis in der Lage sind die Erste-Hilfe zu leisten. Spieler können sich so am Leben halten bis ein Sani anwesend ist.

Wird "Erste-Hilfe" eingeleitet erscheint medizinische Ausrüstung um den Spieler herum um einen besseren visuellen Eindruck bei der Versorgung zu erzeugen.

Ab sofort macht es einen wesentlich größeren Unterschied ob ein Sani oder ein normaler Soldat Erste-Hilfe leistet. Ein Sani kann die Aktion sehr viel schneller durchführen.

Das damage-handling wurde stark überarbeitet. Die "revive chance guaranty" ist jetzt eine echte 100%-Garantie. Außerdem wurde das Damage-Scaling eingeführt da BI es mit dem letzten Stable-Patch geschafft hat für einzelne Körperteile die Schadensauswirkung dramtisch zu erhöhen. (Danke BI! )



Changelog:
Zitat:

Changelog Version 02042014:
- fixed: if dragger die or agony the dragged unit dont stock in drag/carry animation
- fixed: error in vehicle/parachute handling
- fixed: broken damage handling for damage from fire
- fixed: in some cases the unit have zero-damage in unconcious state
- fixed: revive chance warranty now bring a 100% warranty
- fixed: sometime the units damage are higher as before the first aid process
- fixed: prevent the zero-time first aid process in some cases
- fixed: a calculation error while try to find a squadmate that help the downed group members
- changed: check for engine-side healing threads to reset parts damage storage
- changed: the healing time depends on the injured damage AND now also if the healer is a medic or not (medics are up to 50% faster)
- changed: injured person stop to bleed out if a helper has start the first aid process
- changed: reduce fatigue-values (caused by the overdosed gay noises since 1.14)
- changed: reduce slighty the distance you have to fall below before you can start a action to wounded bodys
- added: option for "only medics can revive" or "everyone with medical euqipment" or "everybody"
- added: "medical equipment" are generated during a first aid action
- added: random particle blood splatter form the wounded body
- added: action to stop the bleeding by press on the wound (only avalible if not everyone can start a first aid action to any time)
- added: easter egg (experienced players can learn to help much faster) ;-)
- added: option to have everytime you got a hit it also have a impact to your senses
- added: to call for help press "H" button while you are unconcious (AI start immediately to looking for you)
- added: auto-generated diary entry with description and explanation
- added: license text to the readme file



Download:
https://dev.withsix.com/attachments/...%2002042014.7z


Viel Spass!





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Niemand hat die Absicht eine Tüte zu bauen!
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