Zitat von
Xeno
A macro gets expanded in the preprocessing phase, compiling comes after that, and in case of FUNC(weaponcargo) it will be d_fnc_weaponcargo when the script gets actually compiled and then it's not the same as weaponcargo anymore.
Macros are always preprocessed before anything else happens.
A simple example, you can write #something which will expand to "something" during preprocessing.
Or check x_dlg\SquadManagement.hpp for a little bit more advanced macro usage (saves a lot of lines and together with __EXEC and __EVAL makes creating dialogs with a lot of controls, well, very easy).
Jets oder nur das UAV?
Hört sich nach einem Problem mit Deiner Internet Verbindung an (oder Du hast das aus versehen abgeschaltet). Ich denke Du redest von Markern!?!
Meinst Du damit den Specating Dialog vom Revive? Die List der Spieler ist dynamisch. Sind andere Spieler zu weit weg, tauchen die nicht mehr in der Listbox auf.
Xeno
Hallo,
beide Jets und UAV K40
Die anderen sehen die Namen auf der Karte auch nicht?
Ja Spect. im Revive ... Auch wenn andere Spieler nah sind kann man diese nichta auswählen?
Danke Dir!
lg
Topper