Armed-Assault.de Twitter


Usermade Missions Der Platz für eure selbsterstellten Missionen und Kampagnen für ArmA3

 
 
Themen-Optionen Ansicht
Alt 06.03.2013, 08:07   #1 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Icon14 Blitzkrieg für A3 (PvP Spielmodus) (basiert auf AAS)

Alle Infos hier:
Blitzkrieg for A3 (PvP Game Mode) (based on AAS))

Sorry einen ordentlichen Thread gibts erst später.

Vie Spaß
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 10.03.2013, 21:25   #2 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files

Changes:
  • Added: Implement temporary spawn shield system.
  • Added: Make player objects in safezone invulernable.
  • Added: Make players have class specific clothing.
  • Added: [HMM] Stance Indicator by JamesF1.
  • Added: 32 L AirStationRush by Janko.
  • Changed: Replace officer model.
  • Changed: Disable size adjustment of flag markers.
  • Changed: Disable size adjustment of map zoom level.
  • Fixed: Team markers not visible in (mini) map.
  • Fixed: Grenades are not available.
  • Fixed: Quickmap and minimap are too far zoomed out by default.
  • Fixed: Cannot watch other players in the observer module.

Full details: https://dev-heaven.net/versions/1436
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 10.03.2013, 21:51   #3 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge1000 Beiträge2.500 Beiträge
 
Benutzerbild von JumpingHubert
 
Registriert seit: 30.05.2006
Alter: 53
Beiträge: 3.091
Standard

Danke für Info u. Update. Hört sich super an
__________________
R290 @ 1200mhz/1560mhz ram, 3570k @ 4.8Ghz, Win10-64bit, Asrock-Z77 Ekzem4, 16GB Ram @ 2666mhz, deepoon e2 (dk2-Klon)
JumpingHubert ist offline  
Alt 13.03.2013, 17:50   #4 (permalink)
10 Jahre hx3
5000 Beiträge
 
Benutzerbild von INNOCENT&CLUELESS
 
Registriert seit: 16.11.2006
Ort: Paris-Rom-Erkner
Alter: 53
Beiträge: 6.205
Standard

Gestern mal AAS (wieso heisst das Zeug Blitzkrieg? Mir ist gleich ein Popelbremser gewachsen und ich konnte nur noch schnarrend-rollendes "rrrrrrr" sprechen) gezockt, wie gewohnt gut für alle die PvP-Klatscherei mögen.

Ungut wegen der wenigen Vehicles/Waffen in der Alpha:

- copter müssen raus, zumindest die bewaffneten, es gibt keine wirksame Medizin gegen die Dinger


Frage: hat man schon immer Freund&Feind auf der Minimap und map gesehen? Blaue/Rote Kreismarker?

Böses Chietafiieetschaah! Versaut den halben Spaß! Für CoD-Spieler.

Ansonsten schöne Einheitenkonzentration durch die erzwungene Reihenfolge. Ingeneurklasse hat gefehlt (oder ich war zu blöd die zu wählen), hätte gern mal ab-und an nen Reifen geflickt, die gehen derzeit so unsinnig schnell kaputt.


Edit:

Ganz vergessen: Stances-Hud ischa abba sowas von goil!
__________________

Geändert von INNOCENT&CLUELESS (13.03.2013 um 17:52 Uhr).
INNOCENT&CLUELESS ist offline  
Alt 13.03.2013, 17:53   #5 (permalink)
10 Jahre hx3
500 Beiträge1000 Beiträge2.500 Beiträge
 
Benutzerbild von MrCharles
 
Registriert seit: 22.12.2008
Beiträge: 3.641
Standard

Die Iraner haben noch ne AA Missile für ihren RPG42 Alamut
MrCharles ist offline  
Alt 14.03.2013, 06:21   #6 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

Blitzkrieg is A&D, kein AAS.

Feind auf Minimap ist Noobsettings am Server aktiv.

Engineer kann mit F2 Reifen reparieren.
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 14.03.2013, 20:21   #7 (permalink)
10 Jahre hx3
5000 Beiträge
 
Benutzerbild von INNOCENT&CLUELESS
 
Registriert seit: 16.11.2006
Ort: Paris-Rom-Erkner
Alter: 53
Beiträge: 6.205
Standard

Zitat von .kju Beitrag anzeigen

Blitzkrieg is A&D, kein AAS.

Feind auf Minimap ist Noobsettings am Server aktiv.

Engineer kann mit F2 Reifen reparieren.

A&D? Ok - passt jedenfalls.

IF NOOBSETTING ACTIVE THEN PREVENT MARKER

F2? Danke!
__________________
INNOCENT&CLUELESS ist offline  
Alt 16.03.2013, 21:01   #8 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: option to disable friendly fire.
  • Added: parameter to disable smoke grenades.
  • Added: Auto assign joining player to a slot in the mission lobby.
  • Added: diver class.
  • Added: option to set mission length to 90 minutes.
  • Added: author tag.
  • Changed: Reduce death woosh sound volume.
  • Changed: Make top zone bar always shown also for defenders.
  • Changed: Reduce network traffic by publicVariableServer use.
  • Fixed: Mission name display is faulty.

New missions:
  • 24 M PushForKaminoFiringRange
  • 32 L TheLastStand
  • 64 H PincerAttack
  • 64 H TwoWaysToAirStationMike26
  • 64 H TwoWaysToGirna


Notes:
  • Four missions are available in two variants; use the XXX_stable for the stable, and the XXX for the dev branch.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1443
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 21.03.2013, 07:21   #9 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: Make it possible to configure the clothing of classes.
  • Changed: Improve zone boxes display on the right side.
  • Changed: Make the player's marker bigger from other unit markers.
  • Changed: Make class change at mission start available for a longer while.
  • Changed: Make player marker background white, if fireteam color is black.
  • Changed: Add additional fireteams.
  • Changed: Reduce body interaction distance.
  • Changed: Zone positions in some tiny missions need adjustment.
  • Fixed: Small mission length is faulty.
  • Fixed: Class not available are still shown in the notes section.
  • Fixed: DangerousCliffs has set the wrong side as attacker.


Notes:
  • Four missions are available in two variants; use the XXX_stable for the stable, and the XXX for the dev branch.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1446
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 24.03.2013, 20:26   #10 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: [b]fireteam respawn[B/].
  • Added: fireteam selection menu.
  • Changed: Make daytime, weather and fog conditions random by default.
  • Changed: Reduce default view distance.
  • Changed: Move stance indicator to the top left.
  • Changed: Disable inbuilt A3 player position display.
  • Changed: Improve button design.
  • Changed: Make interface and all dialogs look the same regardless the user's interface size settings.
  • Fixed: Minimap is not always centered on the player.


Notes:
  • Four missions are available in two variants; use the XXX_stable for the stable, and the XXX for the dev branch.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1447
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 26.03.2013, 17:59   #11 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Changed: Enable spawn protection objects.
  • Changed: Adjust ammo for machine gunner.
  • Changed: Add flare ammo only during evening/night time.
  • Changed: Hide stance indicator when dead or inside a vehicle.
  • Changed: Make observer mode show player names instead of group names in the selection box.
  • Changed: Make HUD and minimap work with watched unit as observer.
  • Changed: Show unit markers for both sides as observer.
  • Changed: Add quick map to observer mode.
  • Changed: Show east as red and west as blue unit markers in observer mode.
  • Fixed: Hints are not shown.
  • Fixed: Observer view did not switch back to player view on exit in all times.


New missions:
  • 64 H QuadBikeMadness
  • 64 H TheLongPath



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1450
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 27.03.2013, 20:00   #12 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

HOTFIX -New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: AI version.
  • Changed: Update Russian translation.
  • Fixed: Clients create duplicate zone protection objects.
  • Fixed: Script error when opening map.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1451
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 03.04.2013, 18:54   #13 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: fireteam member display to HUD.
  • Added: respawn buttons for fireteam members in the spawn menu.
  • Changed: Improve outro dialog design.
  • Fixed: No check if the selected fireteam member is inside a zone.


New missions:
  • 16 S CliffHanger
  • 16 S GirnaRush
  • 16 S KaminoBay
  • 16 S KyfiBay



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1458
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 04.04.2013, 08:54   #14 (permalink)
50 Beiträge
 
Registriert seit: 02.12.2006
Ort: Thüringen
Alter: 53
Beiträge: 72
Standard

Würde das gern mehr zocken, finde aber keine Server.
__________________
Knecht-Ruprecht ist offline  
Alt 04.04.2013, 10:51   #15 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

Probier ma den Server:
'[*FK*] FranzKaiser [Alpha / Test]' Realism Hardcore! {PvP} [arma3] ARMA 3

franzkaiser-clan.de

Zur Situation siehe: Blitzkrieg for A3 (PvP Game Mode) (based on AAS) - Page 18
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 04.04.2013, 11:26   #16 (permalink)
50 Beiträge
 
Registriert seit: 02.12.2006
Ort: Thüringen
Alter: 53
Beiträge: 72
Standard

Danke für die Infos.
Die Server haben leider eine ältere Version wie ich sie nutze.
Hab Automatische Updates aktiv, was für Multiplayer sicher nicht so günstig ist.
Klappt aber sicher irgend wann mal.
__________________
Knecht-Ruprecht ist offline  
Alt 15.04.2013, 21:34   #17 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

Hotfix version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Fixed: Missing weapons with new A3 stable version.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1467
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 09.06.2013, 06:51   #18 (permalink)
500 Beiträge1000 Beiträge
 
Registriert seit: 12.06.2006
Beiträge: 1.252
Standard

New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: Center the minimap in the spawn dialog on the selected spawn position.
  • Added: Enable observer slots.
  • Changed: Disable random weather settings again.
  • Changed: Make player marker look different.
  • Changed: Enhance revive and hide body action distance.
  • Changed: Move NV Goggles to inventory when it is not night time.
  • Changed: Adjust class equipment.
  • Changed: Adjust magazine count for certain weapons/classes.
  • Changed: Adjust AT class limit.
  • Changed: Add standard ammo for the diver for land combat.
  • Changed: Give Saboteur and Officier unique headgear.
  • Changed: Make outro to show attacker side.
  • Changed: Avoid negative time skip.
  • Changed: Disable respawn timer.
  • Changed: Make top center zone status message more clear.
  • Changed: Enable friendly fire in MatchMode.
  • Changed: Update certain missions.
  • Fixed: Missing weapons and magazines with new A3 stable version.
  • Fixed: Disconnecting player blocks his former fireteam slot.
  • Fixed: Class change action is not removed on use.
  • Fixed: Observer does not see unit count in zones.


New missions:
  • 16 S AgiosCephas
  • 16 S JayCove
  • 16 S LZConnor
  • 16 S PincerAttack
  • 16 S StonyShores
  • 16 S TheSpartan



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1484
__________________
PvPscene
.kju ist offline  
Alt 09.06.2013, 21:43   #19 (permalink)
50 Beiträge
 
Registriert seit: 02.12.2006
Ort: Thüringen
Alter: 53
Beiträge: 72
Standard

Moin!
Ich spiele sehr gern PvP aber diese Maps sind viel zu gross angelegt, für die wenige Spieler die z.Z. sowas zocken.
__________________
Knecht-Ruprecht ist offline  
Alt 10.06.2013, 09:43   #20 (permalink)
Newbie
 
Benutzerbild von Murda]X[Cpt.
 
Registriert seit: 29.11.2006
Beiträge: 44
Standard

Dann meldet euch doch hier an PvPscene Leagues Hub
Da gibt es einige Teams, die diese Maps mit min 5vs5 spielen und dann passt es auch.

Gruß
Murda
__________________

Murda]X[Cpt. ist offline  
 

Stichworte
aas, pvp


Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1)
 
Themen-Optionen
Ansicht

Forumregeln
Es ist dir nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist dir nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen.
Es ist dir nicht erlaubt, deine Beiträge zu bearbeiten.

BB-Code ist an.
Smileys sind an.
[IMG] Code ist an.
HTML-Code ist aus.
Trackbacks are an
Pingbacks are an
Refbacks are aus

Ähnliche Themen
Thema Autor Forum Antworten Letzter Beitrag
A&S ProMode (Advance and Secure) Spielmodus für Arrowhead .kju Usermade Missions 36 22.12.2013 15:57


Kontakt - HX3.de - Archiv - Nach oben

Angetrieben durch vBulletin, Entwicklung von Philipp Dörner & Tobias



SEO by vBSEO 3.2.0 ©2008, Crawlability, Inc.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119