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Usermade Missions Der Platz für eure selbsterstellten Missionen und Kampagnen für ArmA3

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Alt 06.03.2013, 08:07   #1 (permalink)
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Icon14 Blitzkrieg für A3 (PvP Spielmodus) (basiert auf AAS)

Alle Infos hier:
Blitzkrieg for A3 (PvP Game Mode) (based on AAS))

Sorry einen ordentlichen Thread gibts erst später.

Vie Spaß
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Alt 10.03.2013, 21:25   #2 (permalink)
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New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files

Changes:
  • Added: Implement temporary spawn shield system.
  • Added: Make player objects in safezone invulernable.
  • Added: Make players have class specific clothing.
  • Added: [HMM] Stance Indicator by JamesF1.
  • Added: 32 L AirStationRush by Janko.
  • Changed: Replace officer model.
  • Changed: Disable size adjustment of flag markers.
  • Changed: Disable size adjustment of map zoom level.
  • Fixed: Team markers not visible in (mini) map.
  • Fixed: Grenades are not available.
  • Fixed: Quickmap and minimap are too far zoomed out by default.
  • Fixed: Cannot watch other players in the observer module.

Full details: https://dev-heaven.net/versions/1436
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Alt 10.03.2013, 21:51   #3 (permalink)
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Danke für Info u. Update. Hört sich super an
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Alt 13.03.2013, 17:50   #4 (permalink)
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Gestern mal AAS (wieso heisst das Zeug Blitzkrieg? Mir ist gleich ein Popelbremser gewachsen und ich konnte nur noch schnarrend-rollendes "rrrrrrr" sprechen) gezockt, wie gewohnt gut für alle die PvP-Klatscherei mögen.

Ungut wegen der wenigen Vehicles/Waffen in der Alpha:

- copter müssen raus, zumindest die bewaffneten, es gibt keine wirksame Medizin gegen die Dinger


Frage: hat man schon immer Freund&Feind auf der Minimap und map gesehen? Blaue/Rote Kreismarker?

Böses Chietafiieetschaah! Versaut den halben Spaß! Für CoD-Spieler.

Ansonsten schöne Einheitenkonzentration durch die erzwungene Reihenfolge. Ingeneurklasse hat gefehlt (oder ich war zu blöd die zu wählen), hätte gern mal ab-und an nen Reifen geflickt, die gehen derzeit so unsinnig schnell kaputt.


Edit:

Ganz vergessen: Stances-Hud ischa abba sowas von goil!
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Geändert von INNOCENT&CLUELESS (13.03.2013 um 17:52 Uhr).
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Alt 13.03.2013, 17:53   #5 (permalink)
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Die Iraner haben noch ne AA Missile für ihren RPG42 Alamut
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Alt 14.03.2013, 06:21   #6 (permalink)
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Blitzkrieg is A&D, kein AAS.

Feind auf Minimap ist Noobsettings am Server aktiv.

Engineer kann mit F2 Reifen reparieren.
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Alt 14.03.2013, 20:21   #7 (permalink)
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Zitat von .kju Beitrag anzeigen

Blitzkrieg is A&D, kein AAS.

Feind auf Minimap ist Noobsettings am Server aktiv.

Engineer kann mit F2 Reifen reparieren.

A&D? Ok - passt jedenfalls.

IF NOOBSETTING ACTIVE THEN PREVENT MARKER

F2? Danke!
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Alt 16.03.2013, 21:01   #8 (permalink)
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New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: option to disable friendly fire.
  • Added: parameter to disable smoke grenades.
  • Added: Auto assign joining player to a slot in the mission lobby.
  • Added: diver class.
  • Added: option to set mission length to 90 minutes.
  • Added: author tag.
  • Changed: Reduce death woosh sound volume.
  • Changed: Make top zone bar always shown also for defenders.
  • Changed: Reduce network traffic by publicVariableServer use.
  • Fixed: Mission name display is faulty.

New missions:
  • 24 M PushForKaminoFiringRange
  • 32 L TheLastStand
  • 64 H PincerAttack
  • 64 H TwoWaysToAirStationMike26
  • 64 H TwoWaysToGirna


Notes:
  • Four missions are available in two variants; use the XXX_stable for the stable, and the XXX for the dev branch.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1443
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Alt 21.03.2013, 07:21   #9 (permalink)
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New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: Make it possible to configure the clothing of classes.
  • Changed: Improve zone boxes display on the right side.
  • Changed: Make the player's marker bigger from other unit markers.
  • Changed: Make class change at mission start available for a longer while.
  • Changed: Make player marker background white, if fireteam color is black.
  • Changed: Add additional fireteams.
  • Changed: Reduce body interaction distance.
  • Changed: Zone positions in some tiny missions need adjustment.
  • Fixed: Small mission length is faulty.
  • Fixed: Class not available are still shown in the notes section.
  • Fixed: DangerousCliffs has set the wrong side as attacker.


Notes:
  • Four missions are available in two variants; use the XXX_stable for the stable, and the XXX for the dev branch.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1446
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Alt 24.03.2013, 20:26   #10 (permalink)
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New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: [b]fireteam respawn[B/].
  • Added: fireteam selection menu.
  • Changed: Make daytime, weather and fog conditions random by default.
  • Changed: Reduce default view distance.
  • Changed: Move stance indicator to the top left.
  • Changed: Disable inbuilt A3 player position display.
  • Changed: Improve button design.
  • Changed: Make interface and all dialogs look the same regardless the user's interface size settings.
  • Fixed: Minimap is not always centered on the player.


Notes:
  • Four missions are available in two variants; use the XXX_stable for the stable, and the XXX for the dev branch.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1447
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Alt 26.03.2013, 17:59   #11 (permalink)
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New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Changed: Enable spawn protection objects.
  • Changed: Adjust ammo for machine gunner.
  • Changed: Add flare ammo only during evening/night time.
  • Changed: Hide stance indicator when dead or inside a vehicle.
  • Changed: Make observer mode show player names instead of group names in the selection box.
  • Changed: Make HUD and minimap work with watched unit as observer.
  • Changed: Show unit markers for both sides as observer.
  • Changed: Add quick map to observer mode.
  • Changed: Show east as red and west as blue unit markers in observer mode.
  • Fixed: Hints are not shown.
  • Fixed: Observer view did not switch back to player view on exit in all times.


New missions:
  • 64 H QuadBikeMadness
  • 64 H TheLongPath



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1450
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Alt 27.03.2013, 20:00   #12 (permalink)
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HOTFIX -New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: AI version.
  • Changed: Update Russian translation.
  • Fixed: Clients create duplicate zone protection objects.
  • Fixed: Script error when opening map.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1451
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Alt 03.04.2013, 18:54   #13 (permalink)
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New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: fireteam member display to HUD.
  • Added: respawn buttons for fireteam members in the spawn menu.
  • Changed: Improve outro dialog design.
  • Fixed: No check if the selected fireteam member is inside a zone.


New missions:
  • 16 S CliffHanger
  • 16 S GirnaRush
  • 16 S KaminoBay
  • 16 S KyfiBay



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1458
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Alt 04.04.2013, 08:54   #14 (permalink)
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Würde das gern mehr zocken, finde aber keine Server.
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Alt 04.04.2013, 10:51   #15 (permalink)
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Probier ma den Server:
'[*FK*] FranzKaiser [Alpha / Test]' Realism Hardcore! {PvP} [arma3] ARMA 3

franzkaiser-clan.de

Zur Situation siehe: Blitzkrieg for A3 (PvP Game Mode) (based on AAS) - Page 18
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Alt 04.04.2013, 11:26   #16 (permalink)
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Danke für die Infos.
Die Server haben leider eine ältere Version wie ich sie nutze.
Hab Automatische Updates aktiv, was für Multiplayer sicher nicht so günstig ist.
Klappt aber sicher irgend wann mal.
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Alt 15.04.2013, 21:34   #17 (permalink)
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Hotfix version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Fixed: Missing weapons with new A3 stable version.



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1467
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Alt 09.06.2013, 06:51   #18 (permalink)
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New version available: https://dev-heaven.net/projects/push/files


Changes:
  • Added: Center the minimap in the spawn dialog on the selected spawn position.
  • Added: Enable observer slots.
  • Changed: Disable random weather settings again.
  • Changed: Make player marker look different.
  • Changed: Enhance revive and hide body action distance.
  • Changed: Move NV Goggles to inventory when it is not night time.
  • Changed: Adjust class equipment.
  • Changed: Adjust magazine count for certain weapons/classes.
  • Changed: Adjust AT class limit.
  • Changed: Add standard ammo for the diver for land combat.
  • Changed: Give Saboteur and Officier unique headgear.
  • Changed: Make outro to show attacker side.
  • Changed: Avoid negative time skip.
  • Changed: Disable respawn timer.
  • Changed: Make top center zone status message more clear.
  • Changed: Enable friendly fire in MatchMode.
  • Changed: Update certain missions.
  • Fixed: Missing weapons and magazines with new A3 stable version.
  • Fixed: Disconnecting player blocks his former fireteam slot.
  • Fixed: Class change action is not removed on use.
  • Fixed: Observer does not see unit count in zones.


New missions:
  • 16 S AgiosCephas
  • 16 S JayCove
  • 16 S LZConnor
  • 16 S PincerAttack
  • 16 S StonyShores
  • 16 S TheSpartan



Full details: https://dev-heaven.net/versions/1484
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Alt 09.06.2013, 21:43   #19 (permalink)
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Moin!
Ich spiele sehr gern PvP aber diese Maps sind viel zu gross angelegt, für die wenige Spieler die z.Z. sowas zocken.
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Alt 10.06.2013, 09:43   #20 (permalink)
Newbie
 
Benutzerbild von Murda]X[Cpt.
 
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Dann meldet euch doch hier an PvPscene Leagues Hub
Da gibt es einige Teams, die diese Maps mit min 5vs5 spielen und dann passt es auch.

Gruß
Murda
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aas, pvp


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