10.01.2009, 15:14 | #1 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
co@24 Attack 1.4 Revive [ACE]
Ich bin immer zu faul zum Übersetzen
co@24 Attack 1.4 Revive [A.C.E.] Game mode: MP, coop 1-24 Addon's required: A.C.E., FDF island Podaga (Podaga needs Queens Gambit) Respawn: Revive/Base Side: West Features: A.C.E., Revive, DAC This is it! After we have lost east Podaga to the SLA we are now trying to get back in. Your first task is to clear an old US base that SLA forces seized during their attack. You will get other objectives during the mission. Queens Gambit is required as FDF_Isle1 needs it (no other FDF addons are needed, means, you only need FDF_isle1.pbo, FDF_isle1_c.pbo and FDF_obj.pbo). Podaga is one of the best if not the best island that got released Download co@24 Attack 1.4 Revive [A.C.E.] Enjoy! Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
18.01.2009, 23:13 | #2 (permalink) |
Registriert seit: 04.03.2008
Alter: 45
Beiträge: 90
|
hi xeno,
sehr schöne mission die du da mal wieder gebastelt hast , aber ich hab da mal eine frage wir haben die mission mit 3 mann gezockt und ich war der host als wir die base zurück erobert hatten bekammen meine 2 kumpels die base grün dargestellt also der erste teil war erledigt nur bei mir blieb die base rot!? es ist dann natürlich doof wenn ich zur mainbase will nach einem respawn und starte dann am anfang der mission also unten am meer und meine zwei hombres starten dafür schön in der base, hast du einen plan was da nicht stimmt hab die aktuelle 1.41 und das problem hab ich immer wenn wir die misson spielen? danke im voraus! |
19.01.2009, 18:51 | #3 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Generell alle MP Missionen die ich mache laufen nicht gehosted sondern nur auf einem dedicated Server (z.B. die ganze Geschichte rund um Marker Update, Plan Update, etc. läuft mit addPublicVariableEventhandlern anstatt z.B. mit Triggern, ermöglicht einfach ein sauberers JIP Handling als das mit Triggern jemals möglich wäre).
Aber einen dedicated Server kann man selber starten (anstatt zu hosten) und dort connecten (macht auch Sinn, da wenn einem ArmA als Host abstürzt, reißt es die anderen mit weg). Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. Geändert von Xeno (19.01.2009 um 19:57 Uhr). |
19.01.2009, 23:01 | #4 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Updated to version 1.5.
Changelog: - fixed snowfall (snow will now only fall now and then, not allways) - burning vehicles will no longer kill the unconscious revive body which stops revive spectating - added a mobile respawn vehicle Download: co@24 Attack 1.5 Revive [A.C.E.] Enjoy! Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
28.01.2009, 21:59 | #5 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Updated to version 1.6.
Changelog: - fixed mission end trigger - removed old display eventhandler attached on display 46 in the revive scripts (rendering some A.C.E. features unusable) - fixed typo in mobilerespawn script (didn't respawn) - added missing GetTerrainSlope script in revive script folder - removed some vehicles from DAC Config Units - fixed one zone (was to small) - if the base is clear JIP players will get transfered there - added backpack script just for Matt Rochelle (if somebody doesn't like it just remove line "execVM "x_scripts\x_setupbackpack.sqf";" in x_scripts\x_jip.sqf) Download: co@24 Attack 1.6 Revive [A.C.E.] Enjoy! Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
29.01.2009, 12:37 | #7 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Nein, werde keine Updates mehr machen (ist aus einer Testmission heraus entstanden).
Vorschlag, versuche es selbst, sollte nicht allzu kompliziert sein Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
10.02.2009, 01:06 | #8 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Mache doch noch ein Update
Updated to version 1.7. Changelog: - included in the download file is now a version without revive - added a new target - replaced custom weapon boxes with the ones from A.C.E. Be aware that you do need A.C.E. 1.02 now to play the mission. Download: co@24 Attack 1.7 (Revive) [A.C.E.] Enjoy! Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
10.02.2009, 16:02 | #11 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Wenn ArmA 2 da ist, die heißt dann aber nicht mehr Domina und wird ganz anders. Solange musst Du Dich mit der A.C.E. Bugfix Version 3.25 begnügen Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
11.02.2009, 00:13 | #13 (permalink) |
Registriert seit: 03.01.2008
Alter: 84
Beiträge: 6.552
|
Updated to version 1.71.
Changelog: - Had to disable ACE_Sys_Ruck_SpawnRuckItemsOnDeath, otherwise both versions didn't allow to respawn with a rucksack (got deleted by ace_sys_ruck killed eventhandler before it was possible to save the rucksack into a player weapons array) Be aware that you do need A.C.E. 1.02 now to play the mission. Download: co@24 Attack 1.71 (Revive) [A.C.E.] Enjoy! Xeno
__________________
In arma everything is made of refined explodium, armored with wet paper towels. |
Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1) | |
|
|
Ähnliche Themen | ||||
Thema | Autor | Forum | Antworten | Letzter Beitrag |
Revive Script Anfänger Problem | Duke49th | Editing | 38 | 11.02.2009 12:50 |
Revive oder nicht | DirtyHarryTPC | Editing | 1 | 20.11.2008 10:29 |
Revive Fehler | S4mmy | Editing | 9 | 11.06.2008 12:56 |
Revive 1.4 frage | John.J.Predoc | Editing | 11 | 01.02.2008 17:56 |