27.01.2004, 21:23 | #1 (permalink) |
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bla bla bla ... keine zeit muss zocken, gucksdu hier im BIS forum
edit CSLA II. MOD (Cezchoslovakian Peoples Army) Short list of things included in CSLA2: MOD: - MOD is a total conversion which means that the basic game options are changed - new authentic sounds for some vehicles and weapons - new weapons and new ammo types - weapons and ammo options changed for better reality (but with regard to the playability) - vehicle armor shield level changed - MOD contains over 100 units, the majority of them are brand new models (several types for some vehicles), for example: OT-64 SKOT, L-410 Turbolet, Tatra 813 and Tatra 815, PT-76, BVP-1, BVP-2, OT-62, GAZ69, MT-LB, SA-13, BS-3, T-55 and T-72, improved vehicles UAZ, V3S and URAL, improved helicopters Mi-8, Mi-17 and Mi-24 in several versions + new weapon models and several decades types of new soldiers... - added gadgets like whirling dust under a helicopter, shock-dust effect (dust whirling during the firing from a heavy canon), burn effects, ability of carrying the infantry on the armour vehicles...etc - utilization of a signalman Campaign: - campaign is localized into Czech and English language (in the subtitles) - campaign is fully dubbed and contains informal speech and dialogues in Czech and Russian, that were dubbed by some of our external members - contains 30 playable missions (majority with their own cutscenes) and several video missions for the story telling - fully dubbed intro is formed of 6 separate parts, it is 67 minutes long, outro is 15 minutes long - player plays the majority of missions as a character from the first CSLA campaign - corporal Kouba - player plays one mission as a Kouba's girlfriend Zuzka - campaign contains also strategic features - moving of the weapons, ammo and characters from mission to mission |
28.01.2004, 15:54 | #7 (permalink) |
Hab das Teil jetzt mal ne ganze Weile gezockt...
Intro: Schön gemacht aber 67min für ein Intro definitiv zu lang... Campaign macht Spass, gutes Missionsdesign, bis jetzt keine "Unsinnsmissionen" also so Rambo-Kagge. Modelle sind fein gemacht, Sparachausgabe hängt ab und zu mal, stört aber nich (als Nicht-Tscheche versteht man eh nix) ist alles mit engl. Untertitel. Gibt keine neue Insel, spielt sich alles auf Nogova ab. Die Zwischensequenzen sind im allgemeinen ziemlich cool gemacht, macht Spass anzuschaun. Öhm ja, wenn ich mehr weiß, schreib ich auch mehr... MfG UnderDog
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[color=blue]Supermutant kann jetzt wieder im Knabenchor singen. Supermutant tanzt den Tanz des Bleis. Von Supermutant ist nur noch roter Schleim übrig. </span> |
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28.01.2004, 15:55 | #8 (permalink) |
Würde mich mal interessieren wie man den Post von einem Moderator löschen kann...
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28.01.2004, 16:20 | #10 (permalink) |
Die Waffensounds der CSLA-Einheiten ist neu (sind ein bissl dünn, aber das ist Ansichtssache). Die Modelle sind zwar weniger polygonreich, haben aber alle schöne Texturen. Also können auch mal mehrere Einheiten auf dem Bildschirm sein, ohne das der PC gleich aufgibt.
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28.01.2004, 17:38 | #13 (permalink) |
In dem man Admin wird .[/b][/quote] hä ? Indem man Admin wird ? Die Sounds finde ich sch****. Dafür sind die neuen Fahrzeuge aber wirklich gut. :eek: |
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28.01.2004, 19:49 | #14 (permalink) |
Also mir gefallen die Waffensounds nicht so, die Motoren, vor allem die von den Hubschraubern find ich cool....
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29.01.2004, 09:28 | #16 (permalink) |
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die begründung is doch mal was @prob: bin & dta ordner vom mod geladen ? finmod (ECP, GMR) aus der .exe rausgeschmissen ? spielst du vielleicht sonst mit DR ? |
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