09.12.2004, 13:14 | #1 (permalink) |
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News vom Dev Team
We wanted to let everyone know that the team has been putting together tools for the community. We hope to have something available before the holiday. The current plan is to include tools to allow the following:
Editor to create all the worlds Tools to create all sides including NPCs Basic Sample maps for reference File structure template for creating new levels Tutorial for making Mods Compile tools Softimage XSI Exporter Add on Debug exe Barring any problems, we hope to be able to include all this to the community. Do note though, due to the complexity of tools in general, these are considered Beta and not supported. Lastly, thanks again for the continuing feedback & discussions here on the boards. We definitely include the community's opinion when deciding on changes for the game and we hope to make Star Wars Battlefront as strong as possible for the future The Star Wars Battlefront Team http://forums.lucasarts.com/thread.j...18091&tstart=0 |
09.12.2004, 13:57 | #2 (permalink) |
Saurons Auge
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AW: News vom Dev Team
Was soll man darauf anderes sagen al: Wohooo!
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"Only Imperial Stormtroopers are so precise!" Ben Kenobi Disra had once heard it said that a discerning person could always reconize an Imperial stormtrooper or Royal Guardsmen, wether he stood before you in full armor or lay dying on a sickbed. He'd always discounted such things as childish myths. He wouldn't make that mistake again. Spectre of the Past, Timothy Zahn Page 61 Eisenfaust's Realism Mod 0.8 Eisenfaust's Realism Mod 0.9 - Alternativer Mirror TEC-Mod_1.0 - Alternativer Mirror |
09.12.2004, 14:46 | #4 (permalink) |
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AW: News vom Dev Team
WOLL!!
Wurd ja auch zeit! Hoffentlich muss man sich keine 500€-Grafikprogramme schenken lassen um das ganze sinnvoll zu nutzen. Und sie haben dazu gelernt: Jetzt gibts nur ne ungefähre Zeitangabe! EDIT: Aber ich denke mal, dass es immernoch keine vernünftige Modauswahl à la BF42 geben wird. Schade, aber dann kommt sicher bald sowas wie der FreeLancerModManager. (sry, mods. musste sein. ) EDIT 2: "Softimage XSI Exporter Add on". Jetzt hab ich angst. Scheint doch danach, dass man nen 500€-Grafikprogramm braucht. EDIT 3: Meine Schätzung war gut: Und das in der billigsten Version. PFUI! Mehr kann ich dazu net sagen... Geändert von Johi (09.12.2004 um 14:53 Uhr). |
09.12.2004, 15:11 | #5 (permalink) |
Saurons Auge
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AW: News vom Dev Team
Naja - das ist ja nur ein Punkt
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"Only Imperial Stormtroopers are so precise!" Ben Kenobi Disra had once heard it said that a discerning person could always reconize an Imperial stormtrooper or Royal Guardsmen, wether he stood before you in full armor or lay dying on a sickbed. He'd always discounted such things as childish myths. He wouldn't make that mistake again. Spectre of the Past, Timothy Zahn Page 61 Eisenfaust's Realism Mod 0.8 Eisenfaust's Realism Mod 0.9 - Alternativer Mirror TEC-Mod_1.0 - Alternativer Mirror |
09.12.2004, 19:29 | #6 (permalink) |
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AW: News vom Dev Team
na immerhin tut sich was!
wenn da ein guter editor dabei ist, dann bin ich für den rest der ferien glücklich. das ist ein tolles weihnachtsgeschenk von den devs! :snow: <-- ja! endlich eine gelegenheit den zu benutzen! |
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