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Alt 31.03.2011, 16:24   #1 (permalink)
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Take On Finalpatch OA 1.59
Game Updates - Updates - Arma 2 Official Website
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Alt 31.03.2011, 16:31   #2 (permalink)
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Cool, dass alle Mirrors auf den 1.09er zeigen.
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Alt 31.03.2011, 16:32   #3 (permalink)
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Das ich das noch erleben darf
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Alt 31.03.2011, 16:37   #4 (permalink)
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Zitat von Cyborg11 Beitrag anzeigen

Cool, dass alle Mirrors auf den 1.09er zeigen.

Ich bin auch grade ziemlich verwirrt ....
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Alt 31.03.2011, 16:41   #5 (permalink)
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Zitat von burns Beitrag anzeigen

Zitat von Cyborg11 Beitrag anzeigen

Cool, dass alle Mirrors auf den 1.09er zeigen.

Ich bin auch grade ziemlich verwirrt ....
ok, ich auch. Ich bekomm irgendwie immer nur den 1.09 fuer arma II
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Alt 31.03.2011, 16:41   #6 (permalink)
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Steht ja auch noch nicht mal irgendetwas im BIF dazu.
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Alt 31.03.2011, 16:42   #7 (permalink)
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is doch noch nicht 1. April
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Alt 31.03.2011, 16:45   #8 (permalink)
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Zitat von Cyborg11 Beitrag anzeigen

Steht ja auch noch nicht mal irgendetwas im BIF dazu.

Bei den letzten Patches war die News zuerst immer auf arma2.com.

Bisher keine News da, lediglich eine noch nicht fertige Web Seite.

Edit: Einmal mit Profis arbeiten.... (Insider)

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Geändert von Xeno (31.03.2011 um 16:49 Uhr).
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Alt 31.03.2011, 17:11   #9 (permalink)
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Zitat von Cyborg11 Beitrag anzeigen

Cool, dass alle Mirrors auf den 1.09er zeigen.

direkt download geht auch nicht http://www.arma2.com/login/register_en.html
AHTNTEPPOP ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 31.03.2011, 17:23   #10 (permalink)
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Typisch, da werkelt man mal an 2 webseiten und nu geht nix
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Alt 31.03.2011, 17:26   #11 (permalink)
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1.59 ist übrigens auch wieder entfernt worden.

Xeno
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Alt 31.03.2011, 17:29   #12 (permalink)
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Da hat sich bloß wieder einer verdrueckt in Boehmen, ist ja nicht das erste mal damit das ein neuer Patch zum Download erscheint und Minuten spaeter nicht mehr da ist. Aber es ist ein gutes Zeichen damit er bald kommt.
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Moerderhoschi ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 31.03.2011, 17:38   #13 (permalink)
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Zitat von Xeno Beitrag anzeigen

1.59 ist übrigens auch wieder entfernt worden.

Xeno

Stimmt, ich glaub es nicht.

was soll das nur werden, jetzt wollen se an einem 3. Projekt arbeiten und schaffen es nicht mal Arma vernünftig zu patchen. Ich glaub BIS ist pleite und Arbeitsunfähig, das ganze mit den RC/beta Patches und das "grosse" Rätsel um ihre HeliSim ist alles ein reiner Aprilscherz und soll von der Realität ablenken.

Ich könnt schon wieder so weit ausholen und...
hach ne
AHTNTEPPOP ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 31.03.2011, 17:59   #14 (permalink)
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Und wieder up und offiziell angekündigt.

http://www.arma2.com/latest-news/arm...te-159_en.html

Xeno
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Geändert von Xeno (31.03.2011 um 18:02 Uhr).
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Alt 31.03.2011, 18:05   #15 (permalink)
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hm... ich warte erstmal ab und höre mir ein paar Kritiken an.

Direktdownload von der Seite geht immer noch nicht nur fremde Mirrors.
AHTNTEPPOP ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 31.03.2011, 18:12   #16 (permalink)
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Und auch noch das Changelog, komplett:

Zitat:

================================================== ======
VERSION 1.58 and 1.59 HIGHLIGHTS
================================================== ======

* Significantly improved convoy and driving AI behaviour
* Numerous combat AI enhancements and fixes
* Enhanced vegetation rendering
* Improved commanding interface
* Several MP security fixes
* Tweaked speed of transition animations


Version 1.58-1.59 Changelog
---------------------------


Engine
------
* Fixed: Su-34 crashed after take off when player was a gunner (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #18371: Su-34 crashes after takeoff from South Takistan airfield if player is gunner - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Optimized: Improved FPS in some scenes when looking through scope into forest.
* Fixed: Crash after UI navigation Options > Audio Options > Auto adjust > Cancel
* Improved: Quick commanding menu now allows to order multiple units to engage or fire at the same time.
* Fixed: regularCheck no longer done for players not fully ingame to prevent timeouts during the mission loading.
* Changed: Manual vectoring control in autohover mode with analogue throttle using Flaps actions.
* Fixed: Helicopter did not take off when engine was off and enemies nearby.
* Improved: Faster Signature checks on server side.
* Improved: Only first AI unit in each formation reports its position on Report Status.




Version 1.57-1.58 Changelog
---------------------------


Engine
------
* Changed: First click on a target from quick commanding menu now issues Target instead of Attack, second click issues Engage.
* Improved: VerifySignatures entry in server.cfg can contain the required version of signatures.
* Improved: Stronger signature checking.
* New: Ctrl+F1..Ctrl+F5 assigns unit to team red/green/blue/yellow/white.
* Changed: Shift-F1..Shift-F5 select corresponding color team (red/green/blue/yellow/white)
* Fixed: Mv22 did not take off when spawned on the ground (Bohemia Interactive Forums - View Single Post - ARMA 2: OA beta build 77819)
* Fixed: AI no longer sees through fog better than player. (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #12178: OA - AI can see further the humans with max fog, bad weather and rain active at the same time. - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Fixed: weather changes done in the vehicle init line considered when checking AI visibility on the mission start.
* Improved: Init scripts time limit increased from 3 ms to 100 ms.
* Optimized: setViewDistance is no longer slow when used to reduce view distance.
* Changed: Yellow server no longer listed at the bottom of the server list.
* Fixed: Signatures GameSpy key truncated to at most 200 Bytes. Too long list has caused other GS keys were not available due to overflow.
* Improved: Convoys now passing crossroads a bit faster.
* Improved: Road obstacle avoidance improved.
* Improved: Alt-F4 exits the game only in UI screens (including pause and map)
* Fixed: AI unable to traverse some roads when in combat.
* Fixed: Loading of some world was very slow unless -exThreads=0 was used.
* Fixed: Bug in TCMalloc which might be causing Out of memory (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #16099: CTD - 'Out of memory' on Chernarus map in Warfare mission - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Fixed: AI subordinates moving in convoy now leaving roads less frequently.
* Changed: Bounding overwatch movement now respects formation order.
* Fixed: Formations broken when in danger (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #16862: AI in danger mode severely messes up formaiton - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Fixed: Game is no longer checking files on W: drive during startup.
* Improved: AI using cover at house corners more often.
* Fixed: Prevent server crash on many malformed incoming network messages.
* Improved: Vegetation rendering using AToC (require antialiasing enabled)
* New: Player can command AI to move into a specific cover.
* Improved: AI helicopter no longer attempting to land into a wind under 1.5 m/s.
* Fixed: Non-existing files attempted to be open for procedural textures (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #13864: arma2oa.exe tries to access files with invalid names at startup - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Improved: AI now always moves without covering when given move command by a player (ArmA2 Community Issue Tracker - Feature #16504: AI's Auto-Danger Setting shouldn't disrupt Orders/Tactics - DH: (ArmA) Development Unraveled).
* Improved: AI now always moves without covering when boarding a vehicle.
* Fixed: Helicopter flying too low when approaching a landing spot.
* Improved: AI keeping formation a bit more strictly while in combat.
* Fixed: AI units not following player in combat. (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #16353: Player led AI units not following anymore while engaged in combat - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Fixed: Fire command was not working on non-enemy targets.
* Fixed: Av-8 sometimes performed long series of full rolls when disengaging from a target.
* Fixed: Improved airplane terrain avoidance when attacking. (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #16219: AI Planes Crash - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Fixed: Possible ServerCommand abuse by non-admin attackers.
* Fixed: lip-sync in EW campaign and in MP while client using VON.
* Fixed: AI units sometimes walking in circles (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #16081: Bugged formations - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Fix: Flooding of RPT file by "Cannot find Object" and similar messages after client disconnection.
* FIX: Engine crash with diag_log versus % r. 76245 - Replicated fix 73479 (fixed crash when no clutter shape)
* Fixed: More reliable VRAM detection on Vista/Win7 (using DXGI). (ArmA2 Community Issue Tracker - Bug #16163: Vram Detection doesn't work in some ATI driver versions - DH: (ArmA) Development Unraveled)
* Fixed: Units created by CreateUnit have had empty identity.
* Improved: AI helis able to fly a bit faster.
* Fixed: AI piloting a heli with a player as a gunner did not attempt to autorotate.
* Reduced lod switching in dense (forest, town) scenes.
* Fixed: Flood in RPT file caused by lines like "Object 2:200 (type Type_268) not found."
* Fixed: Fake server monitor line after client connects.

Data
----
* Changed: speed of some animations and turning speeds.

ARMA2 1.08-1.09 Changelog
---------------------------
* Fixed: I2 - mission is not failling before the takeoff.
* Fixed: C1,I1 - SD pistol mags were missing.
* Fixed: C5 - high command icons were not loaded.
* Fixed: C6 - task waypoint for transport important POW is fixed.
* Fixed: C3 - smuggler not shooting.
* Fixed: C2 - Pepan is not at the pump.
* Fixed: I1 - Shilka too strong.
* Fixed: I1 - Razor is hunting down one enemy on whole chernarus.
* Fixed: minor fixes in (CZ/RU) dubbing protocol.

Xeno
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Xeno ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 31.03.2011, 18:33   #17 (permalink)
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Zitat von AHTNTEPPOP Beitrag anzeigen

Stimmt, ich glaub es nicht.

was soll das nur werden, jetzt wollen se an einem 3. Projekt arbeiten und schaffen es nicht mal Arma vernünftig zu patchen. Ich glaub BIS ist pleite und Arbeitsunfähig, das ganze mit den RC/beta Patches und das "grosse" Rätsel um ihre HeliSim ist alles ein reiner Aprilscherz und soll von der Realität ablenken.

Ich könnt schon wieder so weit ausholen und...
hach ne

lol und da kommen sie aus den löchern gekrochen , ich schmeiss mich weg.

aber ich hole nicht aus, obwohl ..... patsch
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http://hx3.de/offtopic-7/inno-s-indu...rbefilm-20743/


duh dass sahgen hir ale ich wais das ich hir auf ainer saite führ lerers unt profesors gelandet binn tuht mihr lait das ich kain profesor binn fon da her halt nicht felerfrai schraiben kan.ahber ich las ess mihr trozdehm nicht nemen maine mainung tzu schraiben!auch wen mich hir ale kritisiren!
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Alt 31.03.2011, 18:43   #18 (permalink)
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Kann ja wohl keiner behaupten dass deren Strategie/Marketingabteilung tragbar ist. Das Rätselspiel war ja wohl argh
MrCharles ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 31.03.2011, 18:46   #19 (permalink)
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ARMA 2 Operation Arrowhead Patch 1.50-1.58 to 1.59 | Downloads | Armed-Assault.de
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burns ist offline   Mit Zitat antworten
Alt 31.03.2011, 18:46   #20 (permalink)
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Zitat von hammergut Beitrag anzeigen

lol und da kommen sie aus den löchern gekrochen , ich schmeiss mich weg.

aber ich hole nicht aus, obwohl ..... patsch

du scheinst mich da mit jemanden verwechselt zu haben...


Wusch patsch
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