Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 31.08.2013, 21:49   #3 (permalink)
Moerderhoschi
Armed-Assault.de Team10 Jahre hx3
500 Beiträge1000 Beiträge2.500 Beiträge
 
Benutzerbild von Moerderhoschi
 
Registriert seit: 02.07.2006
Ort: Kabul
Alter: 38
Beiträge: 2.666
Standard

Zitat von BIWiki

Sets the name of the variable which contains a reference to this object. It is necessary in MP to change the variable content after a respawn. When you only use 'myVar = <vehicle>', you'll just have a normal variable, when you use this command as well, 'myVar' will be the name for the vehicle, i.e. if you have other variables containing the vehicle, they'll now return 'myVar' and not WEST ...
Note: This command does not set 'myVar' to contain the vehicle, this has to be done separately.

Also ich interpretiere das so dass trotzdem weiterhin eine Variable definiert werden muss, also zusatzlich zum SetVehicleVarName. Steht auch so im Example im BIWiki

Zitat von BIWiki

_Object="M1A1" CreateVehicle (GetPos Player);
_VarName="MYTANK";
_Object SetVehicleVarName _VarName;
_Object Call Compile Format ["%1=_This ; PublicVariable ""%1""",_VarName];

Habe mit dem Befehl bis dato sehr wenig gearbeitet deswegen kann ich Dir leider nicht mehr als meine Interpretation des Wikieintrags bieten.

gruß
hoschi
__________________


Moerderhoschi ist offline