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Alt 07.12.2011, 18:21   #1 (permalink)
Pfandgiraffe
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Standard Psychobastards Coop Missionen (Sammlung)

Hallo,

nachdem ich seit ca. 1 Jahr keine kleinere Coop Mission mehr veröffentlicht habe, ich aber eigentlich permanent welche entwickel, dachte ich mir ist es jetzt Zeit diese mal alle nach und nach zu releasen damit diese nicht auf meiner Festplatte verschimmeln.
Alle Missionen habe ich ursprünglich für interne Zwecke entwickelt. Also für abendliche Spiele mit dem eigenen Team. Und genau dafür sind die Missionen auch gedacht! Wer also seine festen Teamkameraden hat und auf anspruchsvolles taktisches Team- und Gameplay steht der wird hier auf seine kosten kommen. Auf einem Publicserver wird man mit diesen Missionen keine große Freude haben da die meisten ohne JIP und Respawn arbeiten.

Was it das besondere an den Missionen?
Wie ich eben schon sagte wird (fast) jede Mission die ich hier releasen werde ohne Respawn erscheinen. Eine weitere besonderheit ist die individuelle Kompatibilität mit dem ACE2 Mod. Dieser kann einfach per Lobby Settings zu Missionsstart dazu gewählt oder eben auch abgewählt werden. Das bedeutet ACE2 ist nicht zwingend erforderlich. Wird der Mod jedoch auf "aktiv" gesetzt stehen dem Spieler sofort alle Features zur Verfügung. (Knicklichter, Earpluggs, Wounding System, etc...)

Eine weitere Besonderheit ist die automatische Erkennung des ACRE Mods. Connected ein Spieler mit dem ACRE Mod erhält dieser automatisch ein großes Funkgerät sofern dieses in der Mission vorgesehen ist und er eine dafür angedachte Spielfigur nutzt (Teamleader).
Außerdem wird das wounding System von BonInf benutzt. Wird der ACE2 Mod abgeschalten aktiviert sich automatisch das Modul von BonInf. Da beide Systeme ähnlich arbeiten geht dem Nicht-ACE2 Spieler wenig an Chancen und Flair gegenüber dem Modnutzer verloren.


Und hier nun die ersten Missionen:




Scout Out



Description:
- max num of players: 6 players
- weather/time: sunny, sundown
- respawn?: no respawn!
- Mods?: none required but ACE2 is possible (optional)
- short descrption:
You play as a amphibian Special Forces team which has the main tasks to infiltrate the area east of Krasnostav and cut off the communication in the region.


- notes:
If you play with ACE2 mod the wounding module is enabled. If you play without ACE2 the wounding module from BonInf is activated.
Remain the same opportunities, whether with or without ACE2!

- Download:
http://dev-heaven.net/attachments/do..._Scout_Out.rar






Air Inbound



Description:
- max num of players: 10 players
- weather/time: cold, switchable
- respawn?: no respawn! (ACE2 / BonInf wounding system)
- Mods?: none required but ACE2 + ACRE is possible (optional)
- short descrption:
You are an Quick Reaction Team that have to go out and secure a industrial side. You are supported by AH-6J and a Black Hawk.


- notes:
Only the both pilots and the squad leader have a map and gps tool. All other players must align themselves with the Team Leader.
If you play with ACRE Mod the pilots and the squad leader become a AN/PRC-119 radio for long-range communication.

- Download:
http://dev-heaven.net/attachments/do...ir_Inbound.zip







The Holy Evening

YouTube Video


Description:
- max num of players: 22 players
- weather/time: snow, evening
- respawn?: no respawn! (ACE2 wounding system)
[red]- Mods[/red]:
ACE2
Thirsk
Kuiks Winter Camo
ACRE (not needed but recommended)

- short descrption:
It's the holy evening! The bulk of the troops located at the great festival in Thirsk. This is our time to over run this small outpost in the northern woods.


- notes:
Only the both pilots and the squad leader have a map and gps tool. All other players must align themselves with the Team Leader.
If you play with ACRE Mod the high commander and the squad leader become a AN/PRC-119 radio for long-range communication.
Be aware - play this mission with minimum 10 players or it will be very hard for you to win this!

- Download:
http://dev-heaven.net/attachments/do...ly_Evening.rar






Invasion



Description:
- max num of players: 20 players
- weather/time: clear sky, day
- respawn?: no respawn! (ACE2 wounding system)
- Mods:
ACE2
Thirsk
Kuiks Winter Camo
ACRE (not needed but recommended)

- short descrption:
Your task is to land on Thirsk and capture Thirsk Island and found the enemys Mobile HQ. Coordinate your assault to the maximum effective usage of the Cobra and your small Explosive team that is hidden since a few days on the island.


- notes:
Normal soldiers have no maps. They have to allign themself by their group leaders. You need a hole team to challenge this mission: minimum one squad, the cobra pilots and 2 men for the special task. (mine the road) ! Difficulty: high!

- Download:
http://dev-heaven.net/attachments/do...0_Invasion.rar





...weitere werden folgen.

Grüße

edit: eben noch #4 hinzugefügt...
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Niemand hat die Absicht eine Tüte zu bauen!
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Geändert von Pfandgiraffe (07.12.2011 um 19:39 Uhr).
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